۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
فروش فوری پژو پارس برای منتخبان سامانه یکپارچه
فروش فوری پژو پارس ویژه منتخبان سامانه یکپارچه آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۷۶

به گزارش کارنا، از زمستان پارسال خودرو به صورت نوبت‌دهی از طریق سامانه یکپارچه فروخته می‌شود؛ یکی از خودرو‌های عرضه‌شده در این سامانه، خودروی پژوپارس بود؛ خودرویی که به دلیل تفاوت قیمت زیاد با بازار برای عموم خریداران جذابیت بسیاری دارد و می‌توان گفت یکی از خودرو‌های محبوب در بازار ایران محسوب می‌شود. بر همین اساس هم در زمان ثبت‌نام حدود ۱۰۰ هزار نفر برای خرید این خودرو متقاضی شدند.

با ورود به فصل زمستان که نوبت تحویل خودرو‌های پژوپارس به متقاضیان بود به دلیل عدم ارسال پیامک و فراخوان مبنی بر زمان تحویل، کم‌کم سروصدا‌ها در مورد تأخیر در تحویل این خودرو بلند شد؛ تا جایی که طی تقریباً دو ماه گذشته شاهد تجمعات زیادی مقابل نهاد‌های دولتی از جمله وزارت صمت بودیم.

در این بحبوحه بود که مشخص شد به دلیل عدم انطباق این خودرو با استاندارد‌های ۸۵ گانه در تداوم تولید پژوپارس شک و شبهه ایجاد شده و باید خط تولید این خودرو متوقف شود.
ایران خودرو بالاخره کوتاه آمد / فروش فوری پژو پارس برای این افراد
با این حال گروه صنعتی ایران خودرو امروز با صدور اطلاعیه‌ای از تحویل این خودرو‌ها به متقاضیان خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به استحضار مشتریان شرکت ایران خودرو میرساند، با توجه به تولید امکان تولید تعداد محدودی خودرو پارس XU ۷ P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان گروه پارس با اولویت زمستان ۱۴۰۲ (بخشنامه ۴۷۰۵) براساس اولویت ثبت نام به شرح جدول پیوست ایجاد شده است، مشتریان فوق میتوانند طی مدت ۴ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
ایران خودرو بالاخره کوتاه آمد / فروش فوری پژو پارس برای این افراد
مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت‌های فوق اطلاع رسانی شده است.
منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر