۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
هزینه اجاره خودرو لوکس در کیش چقدر است؟
اجاره خودرو‌های لوکس در کیش در محدوده قیمتی بین ۳ میلیون تا ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به نسبت خودرو‌ها متغیر است.
کد خبر: ۲۳۴۷

به گزارش کارنا، در ایام تعطیلات نوروز بسیاری از مردم به دنبال برنامه ریزی برای سفر و جمع بندی هزینه‌های سفر هستند. در این میان کیش به عنوان یکی از مقاصد اول گردشگری ایران، مسافران زیادی را جذب می‌کند. یکی از جاذبه‌های کیش اجاره خودرو‌های لوکس برای سیر و سیاحت در این جزیره منحصربفرد است که با قیمت‌ها و شرایط متنوعی در دسترس هستند.

اجاره خودرو لوکس به یکی از گزینه‌های مسافران کیش تبدیل شده است. به عبارت دیگر بسیاری از گردشگران به کیش سفر می‌کنند تا در کنار بازدید از مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی، گشت‌و‌گذار با خودرو‌های لوکس را نیز تجربه کنند.

شرایط اجاره خودرو لوکس در کیش
فورد موستانگ کروک
مدل ۲۰۱۵ این خودرو روزانه با قیمت ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود و اگر مدت زمان اجاره بیش از ۷ روز باشد هزینه اجاره روزانه به ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان کاهش می‌یابد. این خودرو ۷ نفره بوده و اجازه حمل ۳ چمدان در آن وجود دارد.

تویوتا لندکروز ۴ در
مدل ۲۰۱۶ این خودرو روزانه ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بوده و برای کمتر از ۲ روز اجاره داده نمی‌شود. این خودرو ۵ نفره بوده و امکان حمل ۲ چمدان در آن وجود دارد.

دوچ دورانگو
مدل ۲۰۱۵ این خودرو روزانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای کمتر از ۶ روز اجاره داده می‌شود و اگر مدت زمان اجاره بین ۷ تا ۱۳ روز باشد قیمت اجاره روزانه به ۴ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان خواهد رسید. این خودرو ۷ نفره بوده و امکان حمل ۴ چمدان در آن وجود دارد.

شورولت کامارو کروک
مدل ۲۰۱۶ این خودرو برای یک روز به بالا روزانه ۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این خودرو ۴ نفره است و اجازه حمل یک چمدان در آن وجود دارد.

تویوتا اف جی کروز
مدل ۲۰۱۴ این خودرو روزانه با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود و برای مدت زمان اجاره بیش از یک روز هم هزینه اجاره روزانه همان ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است. این خودرو ۵ نفره بوده و اجازه حمل ۳ چمدان در آن وجود دارد.

بنز کلاس CLS
مدل ۲۰۱۵ این خودرو روزانه ۸ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان بوده و برای کمتر از ۲ روز نیز اجاره داده نمی‌شود. این خودرو ۵ نفره بوده و امکان حمل ۲ چمدان در آن وجود دارد.

دوچ چلنجر
مدل ۲۰۱۶ این خودرو برای یک روز به بالا روزانه ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. این خودرو ۵ نفره است و اجازه حمل ۳ چمدان در آن وجود دارد.
منبع: کاماپرس

ارسال نظر