۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
در پی گلایه متقاضیان خودرو از سایپا؛
امکان افزایش مهلت واریز وجه خودرو برای مشتریان + فیلم
به گزارش کارنا ، مدیرعامل سایپا درباره گلایه مشتریان از کافی نبودن مهلت واریز وجه برای پیش فروش خودرو شاهین، گفت: بررسی می‌کنیم در صورتیکه زمان برای واریز وجه کافی نباشد حتما مدت واریز وجه را اضافه می‌کنیم. ­
کد خبر: ۳

امکان افزایش مهلت واریز وجه خودرو برای مشتریان + فیلم

به گزارش کارنا ، مدیرعامل سایپا درباره گلایه مشتریان از کافی نبودن مهلت واریز وجه برای پیش فروش خودرو شاهین، گفت: بررسی می‌کنیم در صورتیکه زمان برای واریز وجه کافی نباشد حتما مدت واریز وجه را اضافه می‌کنیم. 

تیموری درباره گلایه مشتریان برای تحویل خودروی شاهین گفت: تحویل ندادن خودروی شاهین مربوط به سه هفته گذشته بود، زیرا خودروی شاهین از تاریخ اول تیرماه ۱۴۰۲با سیستم تعادل ترمز پایدارESC در حال تولید است و در واقع سیستم جدیدی که بر روی خودروی شاهین دنده‌ای و اتومات نصب شده باید قیمت گذاری آن را اخذ و سپس عرضه می‌کردیم، این مرحله زمان زیادی برد و از طرف دیگر باید به مشتریان جریمه دیرکرد پرداخت می‌کردیم، اما نارضایتی ایجاد شد.

وی افزود: در واقع پس از این اتفاق، سایپا از افزایش قیمت خودروی شاهین صرف نظر کرد تا جریمه دیرکرد اضافه پرداخت نکند؛ هفته گذشته حدود ۴ هزار و ۲۰۰دستگاه خودروی شاهین تحویل مشتریان شد و امیدواریم به مرور در هفته‌های آینده فرایند تحویل خودرو از ارسال پیامک تا تامین وجه و تحویل خودرو برای افرادی که ثبت نام کرده اند، انجام گیرد.

نقل قول

مدیرعامل سایپا : در صورتیکه زمان برای واریز وجه کافی نباشد حتما مدت واریز وجه را اضافه می‌کنیم. 

نقل قول

وی اضافه کرد: در سیستم پیش فروش طبق قانون، خودروساز ۵۰درصد وجه خودرو را دریافت می‌کند و الباقی را موقع تحویل خودرو از مشتریان اخذ می‌کنیم، این قانونی بود که آن را اعمال کردیم.

تیموری درباره ارسال پیامک به مشتریان و تعیین مهلت کم برای واریز وجه خودرو، گفت: زمان را بر اساس سیستمی که تیم بازاریابی فروش تعیین می‌کنند، تنظیم کرده ایم، اما بررسی می‌کنیم در صورتیکه زمان برای واریز وجه کافی نباشد حتما مدت واریز وجه را اضافه می‌کنیم.

وی افزود: خودروی شاهین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۹۴درصد رشد تولید داشته و رشد تولید این خودرو سال ۱۴۰۱در مقایسه با سال قبل از آن ۱۰۰درصد بوده است بنابراین از نظر تولید خودروی شاهین نگرانی نداریم.

 

 

تعداد بازدید : 6

 

ارسال نظر