۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
اختصاصی
کاهش فاصله قیمت مصوب و آزاد لاستیک
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران: شرایط مناسبی بر بازار لاستیک حاکم است و قیمت‌ها در بازار به قدری کاهش پیدا کرده که اکنون قیمت لاستیک حتی در رینگ‌های پرمصرف ۱۳ و ۱۴ به نرخ مصوب کارخانه نزدیک شده است.
کد خبر: ۳۱۰۲

به گزارش کارنا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ تایر‌های رادیال سواری از سوی تایرسازان عنوان کرد: این افزایش قیمت در جهت واقعی سازی قیمت تایر و کاهش فاصله قیمتی در کارخانه و بازار صورت گرفته است.

محمدرضا آل سارا در خصوص آخرین وضعیت بازار لاستیک بیان کرد: شرایط مناسبی بر بازار لاستیک حاکم است و قیمت‌ها در بازار به قدری کاهش پیدا کرده که اکنون قیمت لاستیک حتی در رینگ‌های پرمصرف ۱۳ و ۱۴ به نرخ مصوب کارخانه نزدیک شده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی نرخ تایر‌های رادیال سواری از سوی تایرسازان افزود: این افزایش قیمت نیز در جهت واقعی سازی قیمت تایر و کاهش فاصله قیمتی در کارخانه و بازار صورت گرفته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا به عرضه لاستیک دولتی از سوی واحد‌های صنفی توزیع کننده لاستیک اشاره کرد و گفت: عرضه لاستیک دولتی با هدف عدالت در توزیع از سوی واحد‌های صنفی فروش آغاز شده و تا زمان ایجاد تعادل در بازار ادامه خواهد داشت.

آل سارا ادامه داد: متقاضیان خرید لاستیک دولتی با مراجعه به واحد‌های صنفی فروش لاستیک و در دست داشتن سند مالکیت، کارت خودرو و کارت ملی می‌توانند نسبت به خرید یک جفت لاستیک دولتی اقدام کنند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران در خصوص برخی نارضایتی‌ها از خرید اینترنتی لاستیک دولتی گفت: اتحادیه دخالتی در فروش اینترنتی لاستیک ندارد و تنها واحد‌های صنفی فروش لاستیک دارای پروانه کسب زیر نظر اتحادیه فعالیت می‌کنند. 

ارسال نظر