۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
اختصاصی
واردات کامیون های کارکرده اروپایی به نام راننده به کام دلالان
رئیس کانون سراسری کامیون‌داران ایران با بیان اینک هواردات کامیون های کارکرده اروپایی همواره به نفع شرکت های وارد کننده و دلالان تمام شده و منفعتی برای رانندگان نداشته است، تاکید کرد: دولت در راستای نوسازی ناوگان جاده ای  باید تسهیلاتی ارزان قیمت را در اختیار صاحبان کامیون های فرسوده قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۵

به گزارش کارنا، فیروز خدایی با اشاره به واردات کامیون های کارکرده اروپایی به کشور و با تاکید بر اینکه واردات این کامیون ها باید مدیریت شده و متناسب با نیاز کشور باشد، عنوان کرد: مخالف واردات نیستیم اما واردات بدون حساب و کتاب در شرایطی که تعداد ناوگان بیش از تقاضای موجود برای حمل بار است زمینه را برای ایجاد مشکلات بعدی در این حوزه فراهم خواهد کرد.

وی یادآور شد: ورود ناوگان جدید شاید به کاهش میانگین سنی ناوگان فرسوده کمک کند اما تا زمانی که کامیون های فرسوده از رده خارج نشوند عملا نوسازی در ناوگان جاده ای اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس کانون سراسری کامیون‌داران ایران در گفتگو با خبرنگار کارنا با بیان اینکه واردات کامیون در ایران همواره به نفع شرکت های وارد کننده و دلالان تمام شده و منفعتی برای رانندگان نداشته است، تاکید کرد: نوسازی به معنای واقعی یعنی دولت تسهیلات ارزان قیمتی را در اختیار صاحبان کامیون های فرسوده که ارائه دهنده خدمات عمومی در کشور قرار دهد. 

خدایی در پایان با اشاره به اثرات مثبت نوسازی ناوگان جاده ای خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان جاده ای به شرط حمایت دولت از کامیون داران می تواند به صرفه جویی در مصرف سوخت و توسعه ناوگان جاده ای از این محل، کاهش آلودگی هوا و سرعت در جا به جایی کالا کمک کند.

 

ارسال نظر