۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
بررسی علل کمبود لاستیک پراید در بازار:
لاستیک پراید به جای مصرف در انبارها ذخیره می شود
عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر عنوان کرد: افزایش تقاضا و مصرف لاستیک پراید نسبت به میزان تولید بیانگر این است که خریداران، لاستیک پراید را به جای مصرف در انبارها ذخیره می کنند.
کد خبر: ۱۷۰۶

به گزارش کارنا، عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایرعنوان کرد: افزایش تقاضا و مصرف لاستیک پراید نسبت به میزان تولید بیانگر این است که خریداران، لاستیک پراید را به جای مصرف در انبارها ذخیره می کنند.

محمدرضا تقی گنجی در خصوص وضعیت تولید و عرضه لاستیک پراید که همچنان کمبود آن در بازار حس می شود، اظهار داشت:علیرغم اینکه تولید کنندگان تایر با تمام ظرفیت خود اقدام به تولید لاستیک پراید می کنند اما افزایش مصرف لاستیک پراید نسبت به تولیدات آن بیانگر این است که خریداران به جای مصرف لاستیک پراید آن را در انبارها ذخیره می کنند.

وی با بیان اینکه تولید لاستیک پراید در کشور با محدودیت هایی مواجه است، افزود: بر این اساس از وزارت صمت درخواست صدور مجوز برای واردات تایرهای رینگ 13 را داشتیم تا نیاز به لاستیک پراید در بازار برطرف شود.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر در گفتگو با خبرنگارکارنا با اشاره به اینکه عرضه تولیدات لاستیک در سایر سایزها روال طبیعی دارد، بیان کرد: متقاضیان خرید لاستیک می توانند با مراجعه به واحدهای خرده فروش و ارائه مدارک اعلام شده از سوی دولت، لاستیک مدنظر خود را خریداری کنند. 

 

ارسال نظر