۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
اختصاصی
اختلال در سامانه فروش لاستیک به معنای کمبود عرضه در بازار نیست
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران معتقد است اختلال در سامانه فروش لاستیک را نباید به مثابه کمبود عرضه تلقی کرد.
کد خبر: ۲۴۵۲

به گزارش کارنا، رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران با بیان اینکه اختلال در سامانه فروش لاستیک را نباید به مثابه کمبود عرضه تلقی کرد، اظهار داشت: واحدهای صنفی پیش از عرضه تایر به بازار باید آن را در سامانه ثبت کنند که برخی مواقع اختلال در سامانه موجب تاخیر در عرضه تایر به بازار می شود.

محمدرضا آل سارا با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در بازار لاستیک شب عید وجود ندارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت تولیدات داخل، کمبودی در بازار لاستیک وجود ندارد و از میان بیش از 200 سایز مختلف تایر در کشور تنها در تامین تایرهای رینگ 13 و 14 نیازمند عرضه بیشتری هستیم که آن نیز در حال تامین است.

وی با بیان اینکه اختلال در سامانه فروش لاستیک را نباید به مثابه کمبود عرضه تلقی کرد، یادآور شد: واحدهای صنفی پیش از عرضه تایر به بازار باید آن را در سامانه ثبت کنند که برخی مواقع اختلال در سامانه موجب تاخیر در عرضه تایر به بازار می شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر روغن و پنچرگیران تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا کاهش تعرفه های تایرهای سواری به 10 درصد را بر رشد عرضه و کاهش قیمت لاستیک در بازار تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: خوشبختانه با واردات لاستیک های سواری که با هدف کمک به تولیدات داخل و به منظور پاسخگویی بهتر به نیاز بازار انجام شد، مشکلی از جهت عرضه لاستیک در بازار وجود ندارد و به لحاظ قیمت نیز علیرغم اینکه قیمت اغلب کالاها در شب عید افزایش پیدا می کند اما حداقل جهش نرخ را در بازار لاستیک داشتیم و در برخی تایرها نیز افزایش قیمت نداشتیم.

آل سارا درباره فعایت واحدهای صنفی فروش لاستیک در ایام نوروز بیان کرد: فروشندگان لاستیک دارای انبار عمومی در ایام نوروز تعطیل هستند و عرضه لاستیک در این ایام توسط واحدهای صنفی انجام می شود.

 

ارسال نظر