۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
اختصاصی
معضل درج قیمت‌های جعلی در سایت‌های فروش خودرو
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: از نظر اتحادیه خرید و فروش حواله‌های خودرو غیرقانونی بوده و امکان صلح خودرو خریداری شده به غیر وجود ندارد.  
کد خبر: ۶۲۳

به گزارش کارنا، اسد کرمی با اشاره به بازار داغ خرید و فروش حواله خودرو‌های طرح فروش یکپارچه که بعضا منجر به معاملات سوداگرانه در بازار شده است، اظهار داشت: متاسفانه با موجی از شکایت‌ها به اتحادیه در خصوص خرید و فروش حواله‌های خودرو مواجه هستیم چراکه برخی افراد به واسطه روابط دوستی و خانوادگی و اعتمادی که به یکدیگر دارند بدون عقد قرارداد و دریافت وجه اقدام به واگذاری حواله خودرو می‌کنند.  

وی تاکید کرد: از نظر اتحادیه خرید و فروش حواله‌های خودرو غیرقانونی بوده و امکان صلح خودرو خریداری شده به غیر وجود ندارد.  

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا یادآور شد: توصیه ما به خریداران خودرو این است که در صورت تمایل به معامله حواله خودرو حتما طی قرارداد رسمی و محضری اقدام به خرید حواله کنند.  

کرمی ادامه داد: درج قیمت‌های جعلی در سایت‌های فروش خودرو از دیگر معضلاتی است که خریداران در بازار خودرو را با چالش مواجه کرده است، زیرا معمولا قیمت خودرو در سایت‌های فروش ۱۰ تا ۲۰ میلیون زیر قیمت بازار اعلام شده و بسیاری از خریداران خودرو به خصوص در شهرستان‌ها تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته و برای خرید خودرو به تهران آمده، اما متاسفانه در مواردی فریب خورده و با خرید این خودرو‌ها اصل پول خود را از دست خواهند داد.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در پایان خاطرنشان کرد: به خریداران خودرو توصیه می‌کنیم تنها از طریق اعضای صنف و کانال اتحادیه نمایشگاه داران اقدام به خرید و فروش خودرو کنند و اتحادیه نیز درصدد آن است که با آگاهی بخشی به مردم و رسانه‌ای کردن این موضوع به کاهش ایجاد پرونده‌های کلاهبرداری معاملات خودرو در قوه قضاییه کمک کند.

ارسال نظر