سراتو، که در بسیاری بازارهای غربی با نام فورته و در خود کره جنوبی نیز با نام K۳ عرضه میشود، عمده شهرتش در ایران را مدیون موفقیت نسل دوم (اتاق TD) است که در سایپا تولید میشود. اما سراتو نسل سوم (اتاق YD)، که عریضتر و بزرگتر از نسل قبلی است، از مدل ۲۰۱۴ به بازار وارد شد و نسبت به همزاد هیوندای نشان خود، یعنی النترا، خودرو چابکتری بود.
این سدان جمعوجور در سال ۲۰۱۶ فیسلیفتی جزئی را تجربه کرد که شامل تغییر طراحی چراغهای جلو و عقب به همراه سپرها و همچنین بیضوی شدن خروجی اگزوز بود. این فیسلیفت، ابتدا در مدل ۲۰۱۶ به ایران رسید، ولی عرضه انبوه آن در کشورمان از مدل ۲۰۱۷ شروع شد.
سراتوهای این سال همان آپشنهای قبل از فیس لیفتش را دارد با این تفاوت که نسخههای فول شرکتیاش چندین ویژگی جدید نیز دیده میشود مانند: اضافهشدن سردکن برای صندلی شاگرد، اضافهشدن رادار نقطه کور، اضافهشدن صندوق برقی هوشمند و اضافهشدن درایو مد ۳ حالته. سراتوهای غیرشرکتی نیز اکثرا در همین چند آپشن، با سراتوهای اطلس خودرو متفاوت هستند.
جهت مشاهده قیمت خودرو کلیک کنید.
ارسال نظر