۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
اختصاصی
نارضایتی ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه از افزایش قیمت خودرو‌های ارتقایافته
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران عنوان کرد: دارندگان نوبت در سامانه یکپارچه خودرو که به علت ناتوانی در خرید خودرو در بازار آزاد و متناسب با درآمد خود اقدام به خرید در سامانه یکپارچه کرده اند اکنون با قیمت‌های اعلامی نزدیک به نرخ بازار از سوی شرکت‌های خودروسازی مواجه شده و بسیاری از آن‌ها از خرید خودرو منصرف شده اند.  
کد خبر: ۱۸۴۳

به گزارش کارنا، اسد کرمی با اشاره به نارضایتی ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو از افزایش قیمت خودرو‌های به اصطلاح ارتقا یافته اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از متقاضیان خرید خودرو که از سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش تبت نام کرده و با واریز  ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی در صف نوبت دهی قرار گرفته اند اکنون به بهانه ارتقای استاندارد‌های خودرو با افزایش قیمت شدید خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز مواجه شدند.  

وی یادآور شد: دارندگان نوبت در سامانه یکپارچه خودرو که به علت ناتوانی در خرید خودرو در بازار آزاد و متناسب با درآمد خود اقدام به خرید در سامانه یکپارچه کرده اند اکنون با قیمت‌های اعلامی نزدیک به نرخ بازار از سوی شرکت‌های خودروسازی مواجه شده و بسیاری از آن‌ها از خرید خودرو منصرف شده اند.  

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا ادامه داد: از سوی دیگر عدم تحقق وعده‌های دولت در زمینه واردات، بازار خودرو را در وضعیتی بلاتکلیف قرار داده است چراکه دولت با وعده واردات خودرو طی دو سال اخیر انتظاراتی را در مردم در رابطه با ورود خودرو‌های خارجی و کاهش قیمت خودرو در بازار ایجاد کرده است.  

کرمی تصریح کرد: متاسفانه جو روانی ناشی از واردات خودرو ابهاماتی را در رابطه با کاهش و یا افزایش قیمت خودرو ایجاد کرده و مشتریان را برای خرید خودرو دچار شک و تردید کرده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در خصوص شرایط کنونی بازار خودرو بیان کرد: برخلاف سال‌های گذشته که مشتریان بازار خودرو در پایان هر سال خودروی قدیمی خود را تبدیل به خودروی جدید می‌کردند، اما امسال خبری از رونق معاملات در بازار خودرو نیست.  

ارسال نظر