۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
اختصاصی
صنعت خودرو در دام تصمیمات سلیقه‌ای مدیران دولتی + فیلم
نماینده مردم سر پل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی درباره نقش تحریم‌ها در عقب ماندگی صنعت خودرو کشور اظهار داشت: خود تحریمی‌ها و تزریق سیاست‌های اشتباه مدیران دولتی به خودروسازی بیش از تحریم‌های خارجی این صنعت را زمین گیر کرده است.
کد خبر: ۲۷۸۸

به گزارش کارنا، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت خودرو گرفتار تصمیمات سلیقه‌ای دولتمردان شده است، تاکید کرد: صنعت خودرو زمانی رونق گرفته و قدرت رقابت با بازار جهانی را پیدا می‌کند که مورد حمایت جدی دولت باشد.

شهریار حیدری با اشاره به سابقه ۵۰ ساله خودروسازی کشور عنوان کرد: علیرغم تلاش‌هایی که در این سال‌ها برای تولید خودرو با قیمت و کیفیت مناسب شده، اما سیاست‌های ناپایدار در مسیر تولید و عرضه خودرو موجب انحراف خودروسازی از مسیر اصلی خود شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه با روی کار آمدن هر دولت و تغییر تشکیلات در وزارت صمت نگاه‌ها به صنعت خودرو نیز تغییر پیدا کرده و مجموعه دخالت‌ها از سوی نهاد‌های دولتی از جمله شورای رقابت این صنعت را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم سر پل ذهاب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا درباره نقش تحریم‌ها در عقب ماندگی صنعت خودرو کشور اظهار داشت: خود تحریمی‌ها و تزریق سیاست‌های اشتباه مدیران دولتی به خودروسازی بیش از تحریم‌های خارجی این صنعت را زمین گیر کرده است.

حیدری با بیان اینکه صنعت خودرو گرفتار تصمیمات سلیقه‌ای دولتمردان شده است، تاکید کرد: صنعت خودرو زمانی رونق گرفته و قدرت رقابت با بازار جهانی را پیدا می‌کند که مورد حمایت جدی دولت باشد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اساسی صنعت خودرو در چرخه اقتصادی کشور اظهار داشت: از آنجا که خودروسازی از مهم‌ترین ابزار‌های تولید و رونق صنعت و تجارت کشور است می‌توان با حمایت واقعی دولت و مشارکت مردم در سرمایه گذاری امکان ارتقای کیفیت خودرو‌ها و قدرت رقابت با خودروسازان جهانی را فراهم کرد.

تعداد بازدید : 5

ارسال نظر