۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
اختصاصی
افزایش تصادف تسلا‌های خودران با پیاده رو
آخرین نسخه نرم افزار رانندگی خودران تسلا با استقبال زیادی از سوی مالکان مواجه شده است.
کد خبر: ۲۸۶۲

به گزارش کارنا، آخرین نسخه نرم افزار رانندگی خودران تسلا با استقبال زیادی از سوی مالکان مواجه شده است.

این خودروساز ، این نرم افزار را به صورت آزمایشی به مدت ماه بر روی همه خودرو‌های موجود در ناوگان خود که قادر به اجرای آن هستند نصب کرده است و رانندگان برای اولین بار نظرات خود را درباره آن ارائه کردند و با توجه به نظرات ثبت شده ظاهرا این نرم افزار مطابق انتظارات همه نیست.

 به طور خاص ، خودرو‌های خودران تسلا با سرعت بسیار نگران کننده‌ای در حال برخورد با موانع هستند یا حداقل این چیزی است که بر اساس پست‌های منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی برداشت می شود. در چند هفته گذشته، پست‌هایی در شبکه های اجتماعی ردیت، X و یوتیوب منتشر شده است که نشان می‌دهد آسیب چرخ‌ها و لاستیک‌ها به دلیل برخورد خودرو‌های تسلا در حالت خودران با پیاده رو‌ها چقدر زیاد است.

افزایش تصادف تسلا‌های خودران با پیاده رو

یکی از کاربران کلیپی از برخورد خودروی خود با پیاده رو در ردیت به اشتراک گذاشت. این ویدئو نشان می‌دهد که خودرو در وسط پیچ ناگهان به پیاده رو برخورد می‌کند و عکسی از آسیب دیدگی پوشش محافظ چرخ که گفته می‌شود در نتیجه این ضربه ایجاد شده ، منتشر شده است.

کاربر دیگری در X، مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، را در پستی تگ کرد که ویدئویی از تماس خودروی خود با پیاده رو و آسیب به یکی از چرخ‌های خودرو را نشان می‌دهد.

ارسال نظر