۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران:
مراقب کلاهبرداری شرکت‌های غیرمجاز لیزینگ خودرو باشید
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران: با توجه به رشد شرکت‌های لیزینگ و کلاهبرداری‌های متعدد از مردم تحت عنوان پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و استانداری تهران در صدد معرفی و جمع آوری مراکز غیرمجاز فروش لیزینگ خودرو هستیم.
کد خبر: ۲۸۸۲

به گزارش کارنا، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران ضمن هشدار نسبت به رشد شرکت‌های غیرمجاز فروش لیزینگی خودرو و کلاهبرداری‌های متعدد از مردم تحت عنوان پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ بیان کرد: تنها شرکت‌های دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی و اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مجاز به فروش اقساطی خودرو هستند.

اسد کرمی با اشاره به رشد شرکت‌های مدعی فروش لیزینگی خودرو در فضای مجازی اظهار داشت: خریداران خودرو باید به این موضوع توجه داشته باشند که هیچ نوع تضمینی برای خرید خودرو از شرکت‌های لیزینگ وجود ندارد و تنها شرکت‌های دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی و اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مجاز به فروش اقساطی خودرو هستند.

وی تصریح کرد: وجود تنها نام چند شرکت به عنوان شرکت‌های دارای مجوز فعالیت در این حوزه در سایت بانک مرکزی به عنوان متولی صدور مجوز فعالیت برای شرکت‌های لیزینگ خودرو نیز دال بر غیرمجاز بودن فعالیت شرکت‌های مدعی فروش لیزینگی خودرو است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار کارنا یادآور شد: با توجه به رشد شرکت‌های لیزینگ و کلاهبرداری‌های متعدد از مردم تحت عنوان پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و استانداری تهران در صدد معرفی و جمع آوری مراکز غیرمجاز فروش لیزینگ خودرو هستیم.

کرمی در پایان تاکید کرد: به خریداران خودرو توصیه می‌کنیم برای خرید خودرو به صورت اقساطی تا زمان ساماندهی شرکت‌های لیزینگ خودرو توسط اتحادیه دست نگه دارند و در صورت تمایل به این نحوه خرید تنها از شرکت‌های مجاز فروش لیزینگ خودرو که تحت نظارت اتحادیه و بانک مرکزی فعالیت می‌کنند، خودرو خریداری کنند.

ارسال نظر