۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
اختصاصی
مافیای خودرو اجازه واردات خودرو به کشور را نمی دهند + فیلم
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت با افزایش تعرفه واردات هزینه های فراوانی را به مصرف کنندگان تحمیل کرده است، اظهار داشت: دولت باید با اصلاح تعرفه واردات خودرو هر چه سریع تر نسبت به کاهش قیمت خودرو در داخل کمک کند.
کد خبر: ۴۵۲

به گزارش کارنا، جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه دولت اجازه دخالت در فرآیند واردات خودرو را ندارد، عنوان کرد: متاسفانه درآمدزایی از محل واردات به هدف اصلی دولت برای واردات خودرو تبدیل شده است در حالی که قرار بود با واردات خودرو، قیمت خودروهای داخلی که کیفیت نامطلوبی دارند، کاهش پیدا کند.

  وی با اشاره به اینکه مافیای خودرو اجازه واردات خودرو به کشور را نمی دهند، تصریح کرد: متاسفانه مافیا و باندهای حاکم بر صنعت خودرو با افزایش عوارض گمرکی، هم قیمت خودروهای وارداتی را افزایش داده و هم از این طریق زمینه را برای افزایش قیمت خودروهای داخلی فراهم کرده اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تاکید کرد: دولت باید با تعیین عوارض محدود برای واردات به کاهش قیمت خودروهای داخلی کمک کند نه اینکه از جیب مردم به درآمد خود اضافه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از آنجا که دولت با افزایش تعرفه واردات هزینه های فراوانی را به مصرف کنندگان تحمیل کرده است باید با اصلاح تعرفه واردات خودرو هر چه سریع تر نسبت به کاهش قیمت خودرو در داخل کمک کند.

تعداد بازدید : 3

ارسال نظر