۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
اختصاصی
باید با واردات خودرو مانع توهین خودروسازان به مردم شویم + فیلم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی راهی جز واردات خودرو وجود ندارد، اظهار داشت: حق مردم در حوزه خودرو را باید از طریق واردات مطالبه کرد در غیر این صورت طنز تلخ آپشن و توهین به مردم از سوی خودروسازان که سپر را رنگ و به عنوان آپشن حساب می کنند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۲

به گزارش کارنا، مجتبی یوسفی با بیان اینکه وضعیت خودروسازی کشور پذیرفتنی نیست و مردم در زمینه کیفیت و قیمت خودرو مطالباتی دارند، عنوان کرد: متاسفانه خودروهای داخلی که در سنوات گذشته تولید شده اند به لحاظ کیفیت و دوام قطعات در شرایط  بهتری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت خودروهای داخلی راهی جز واردات خودرو وجود ندارد، افزود: واردات خودرو زمینه را برای رقابت پذیری در صنعت خودرو و کنترل قیمت و ارتقای کیفیت خودروهای داخلی فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تصریح کرد: علیرغم تلاش های بسیاری که مجلس یازدهم طی سه سال گذشته برای اجرای مصوبه واردات خودرو کرده است اما متاسفانه واردات خودروهای نو که به دلیل تنش های ارزی و رشد نرخ ارز عملا کنار گذاشته شده و آیین نامه اجرایی واردات خودروهای دست دوم نیز که بیش از ۶ ماه از تصویب آن گذشته است از سوی دولت ابلاغ نمی شود.

 یوسفی با تاکید بر اینکه مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای طرح سوال از وزیر صمت در حوزه واردات استفاده خواهد کرد،  بیان کرد: حق مردم در حوزه خودرو را باید از طریق واردات مطالبه کرد در غیر این صورت طنز تلخ آپشن و توهین به مردم  از سوی خودروسازان که سپر را رنگ و به عنوان آپشن حساب می کنند ادامه خواهد داشت.

تعداد بازدید : 11

ارسال نظر