۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
برپایی نمایشگاه خودرو‌های "تیونینگ" در کرمانشاه
نمایشگاه بزرگ خودرو‌های تیونینگ غرب کشور با حضور بیش از ۱۰۰ خودرو در کرمانشاه آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱

به گزارش کارنا، محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه بااشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو‌های تیونینگ در کرمانشاه، اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز (۹ بهمن) در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ خودرو تیونینگ از استان‌های غرب کشور در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهند گرفت.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تصریح کرد: ماشین بازان و علاقمندان خودرو‌های تیونینگ می‌توانند طی روز‌های یاد شده از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب از این خودرو‌ها دیدن کنند.

وی در ادامه در خصوص خودرو‌های تیونینگ هم گفت: خودرو‌های تیونینگ خودرو‌هایی هستند که تغییراتی در بخش‌های مختلف آن‌ها اعمال و باعث ارتقاء و تقویت خودرو شده است.

کرانی ادامه داد: تغییرات اعمال شده در این خودرو‌ها مربوط به بخش ظاهری، بخش فنی خودرو و یا هردوی آن‌ها است و می‌تواند شامل درب ها، اگزوز، ارتفاع خودرو، چراغ ها، سقف و شیشه ها، سپر، ظرفیت موتور و فلیتر‌های هوا و ... باشد.

وی تاکید کرد: افرادی که علاقمند به ماشین و رانندگی هستند، برای اینکه می‌خواهند خودروی آن‌ها خاص باشد، آن را تیونینگ می‌کنند.

نایب قهرمانی احسان شهسواری در اسلالوم قهرمانی کشور
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در ادامه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم به میزبانی خوزستان اشاره کرد و گفت: در این مسابقات احسان شهسواری از قهرمانان بنام کشور در رشته اسلالوم توانست در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد.

وی افزود: این ورزشکار کرمانشاه در کلاس منفی ۱۵۰۰ سی سی توانست عنوان نائب قهرمانی را کسب کند.
منبع: ایسنا

ارسال نظر