۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۲

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو نسل جدید این خودرو جذاب است که رقیبی تازه نفس برای کراس اوور‌های کامپکت بازار به شمار می‌رود. این محصول در طراحی ظاهری، کابین و مشخصات فنی نسبت به مدل قبلی پیشرفت زیادی داشته و توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ایکس ۵۵ پرو ظاهر زیباتر و تکنولوژی جدیدتر را به شما ارائه می‌دهد و اکنون با سلیقه خریداران جوان، بیش از پیش، هماهنگ است.
طراحی ایکس ۵۵ پرو بر اساس آخرین استاندارد‌های جهانی صورت گرفته است. استفاده از جلو پنجره ماتریسی طرح کهکشانی، پیش از هر چیز، جلب توجه می‌کند. چراغ‌های جلو از نوع هالوژنی در نسل قبل، به نمونه LED تغییر پیدا کرده اند. فرم طراحی سپر جلو هم به کلی عوض شده و اینک ظاهر اسپرت تری دارد. دی لایت‌های به کار رفته در کناره‌های سپر، چهره خودرو را مدرن‌تر نشان می‌دهند.

از نکات بارز در طراحی ظاهری ایکس ۵۵ پرو، استفاده از قطعات تزئینی قرمز رنگ در نقاط مختلف بدنه است که جلوه اسپرت به ظاهر این کراس اوور می‌بخشد. طرح جدید رینگ‌های ۱۷ اینچی نیز بیشتر با ماهیت این خودرو همخوانی دارد. در نمای عقب شاهد همان چراغ‌های سه بعدی دوست داشتنی هستیم و نصب باله اسپرت و دیفیوزر هم به جذاب‌تر شدن این بخش، کمک شایانی کرده است.

طراحان چری، برای X۵۵ PRO قصد انجام تغییراتی اساسی را نداشته‌اند چراکه استایل کلی این خودرو، فرقی با گذشته ندارد. البته یکسری جزییات، تغییر کرده‌اند مانند: رینگ‌های جدید، گرافیک جدید چراغ‌های جلو، طراحی مجدد سپر و تغییر ورودی هوای سپر، جلوپنجره کهکشانی، کالیپر‌های قرمز برای ترمز، تریم قرمز برای بدنه، تریم قرمز و مشکی برای کابین.

 چری برای کابین X۵۵ PRO، از فرمان دی‌کات استفاده کرده و نمایشگر موجود درون صفحه کیلومتر را هم بزرگتر کرده و سایزش را به ۷.۵ اینچ رسانده است. رودری‌ها، بخشی از مجموعه داشبورد، کنسول مرکزی و حتی شکل صندلی‌ها نیز جدیدند. مانیتور ۱۰.۲ اینچی خودرو نیز که قبلا درون داشبورد بود، حالا سر از داشبورد، بیرون آورده و همانند خودرو‌های اروپایی، در قسمت بالایی داشبورد، جاخوش کرده است.

 در بخش فنی، ام‌وی‌ام X۵۵ PRO دقیقا به همان موتوری مجهز شده که قبلادر ام‌وی‌ام X۵۵ نیز دیده بودیم ولی با این تفاوت که بهبود‌های صورت گرفته روی آن، باعث افزایش قدرت (حدود ۹ اسب‌بخار) و افزایش گشتاور (حدود ۲۰ نیوتن متر) شده است. اما این همه ماجرا نیست؛ تغییر بسیار مهم دیگری که برای ام‌وی‌ام X۵۵ PRO رخ داده، حذف گیربکس دوکلاچه آن است که ظاهرا چری برای کاهش استهلاک خودرو و بهبود مصرف بنزین، حاضر به انجام این کار شده.

گیربکس جدید از نوع CVT بوده و امکان تعویض دنده مصنوعی را نیز دارد. اهرم دنده نیز از نوع الکترونیکی است و همانند اهرم دنده بکار رفته در تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو، هیچگونه اتصال مکانیکی با اجزای گیربکس ندارد.

شرکت مدیران خودرو از اواخر پاییز ۱۴۰۱، تیپ جدید IE را نیز به بازار آورد که تنها تفاوتش با تیپ اکسلنت، اضافه‌شدن «ایربگ پرده‌ای» و «شارژر وایرلس» است.

برای مشاهده قیمت خودرو کلیک کنید.

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

 

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

مشخصات ام وی ام x55 پرو

 

ارسال نظر