۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
تولید مهندسی در دستور کار شرکت بهمن دیزل قرار گرفته است
مدیر فروش محصولات تجاری بهمن قیمت کشنده بایک X۹ را ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام و عنوان کرد: این محصول سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ از طریق عاملیت‌های مجاز به بازار عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۷

به گزارش کارنا، مهدی حاجی باقری؛ معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در آیین معرفی کامیونت فورس F۳۸ و ورود به بازار کشنده بایک X۹ بیان کرد: تولید کامیونت فورس F۳۸ با هدف پوشش نیاز بازار در حوزه حمل و نقل سبک و حرکت از مونتازکاری به سمت تولید مهندسی در دستور کار شرکت بهمن دیزل قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم مدل گازسوز کامیونت F۳۸ نیز به زودی در برنامه تولید شرکت بهمن دیزل قرار بگیرد تا شرایط این شرکت در بازار خودرو‌های تجاری بهبود پیدا کند.

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن یادآور شد: کشنده بایک X۹ نیز از دیگر محصولات شرکت بهمن دیزل است که امروز از آن رونمایی می‌شود. این کشنده یکی از تولیدات شرکت بایک در چین است که تمام ویژگی‌های یک کشنده خوب و باکیفیت را دارا است.

قیمت و زمان عرضه کشنده جدید بهمن دیزل اعلام شد

حاجی باقری در ادامه به فرآیند فروش محصولات گروه بهمن اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ به جز فروش از طریق بورس و درگاه عاملیت‌های مجاز از طریق شرکت لیزینگ بهمن نیز فروش‌های نقدی و اعتباری را پوشش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: همچنین با پررنگ کردن ارتباطات خود با عاملیت‌های مجاز تصمیم داریم مشکلات را از دید آن‌ها نگاه کنیم و بر این اساس به سمت برنامه‌های اصلاحی و توسعه‌ای حرکت کنیم.

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن یادآور شد: علیرغم مشکلات ارزی و شرایط نامناسب تولید در سال جاری سعی کردیم با کنترل قیمت و تحویل زودتر از موعد محصولات به جلب رضایتمندی مشتریان کمک کنیم.

در ادامه این مراسم عباس مارکلایی؛ مدیر فروش محصولات تجاری بهمن اظهار داشت: شرکت بهمن دیزل با شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای رایگان، تامین قطعات یدکی، تولید کاربری‌های متنوع و استاندارد، تنوع سبد محصولات در تناژ‌های مختلف و توجه ویژه به خلأ برخی از محصولات تجاری در بازار همواره سعی بر رفع نیاز‌های صنعت پخش اعم از پخش شهری، مویرگی، سراسری و خارج از کشور داشته است.

وی نبود کامیونت شهری را مهم‌ترین خلأ‌های بازار خودرو‌های تجاری سبک عنوان و بیان کرد: بهمن دیزل برای جبران این خلأ در بازار کامیونت F۳۸ را به بازار معرفی کرده است.

مدیر فروش محصولات تجاری بهمن با بیان اینکه بهمن دیزل ۵ سال متوالی موفق به کسب جایگاه نخست خدمات فروش در کشور شده است، افزود: قطعا این دستاورد حاصل عملکرد خوب عاملیت‌های مجاز و اعتماد مشتریان عمده و سازمانی شرکت بهمن دیزل می‌باشد چراکه بر این باوریم که مشتری رییس ما است.

مارکلایی درباره زمان عرضه، گارانتی و قیمت کشنده بایک X۹ که در این مراسم از آن رونمایی شد، گفت: شرکت بهمن دیزل برای نخستین بار در کشور شرط کیلومتر را از گارانتی که همواره مایه نگرانی مشتریان بوده حذف کرده است؛ لذا بایک X۹ دارای یک سال سرویس دوره‌ای رایگان می‌باشد.

وی قیمت بایک X۹ را ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: این محصول سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ از طریق عاملیت‌های مجاز به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر فروش محصولات تجاری بهمن در پایان یادآور شد: قیمت کامیونت فورس F۳۸ نیز ۸۹۵ میلیون تومان است و زمان عرضه آن به زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر