۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
رخ به رخ دو خودرو زوج کرمانشاهی را به کام مرگ برد
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری ۲ نفر فوت و یک نفر مجروح شد.
کد خبر: ۴۶۲۳

به گزارش کارنا، سرهنگ ارسلان سرمدی افزود: ساعت چهار بامداد امروز راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس از ابتدای پارک جنگلی اسدآباد خلاف جهت خودرو‌ها وارد مسیر یکطرفه کنارگذر شده و با یک دستگاه سواری پراید که مسیر قانونی خود را می‌پیمود رخ به رخ برخورد کرد.

او تأکید کرد: راننده سواری پژو پارس در این سانحه مجروح شد، اما زوج ۵۰ و ۵۵ ساله کرمانشاهی سرنشین خودروی سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: کنارگذر اسدآباد به طور کامل اجرایی شده و مسیر پیش رو با وجود تکمیل، مسدود است.

سرهنگ سرمدی افزود: پس از بروز چندین سانحه فوتی ناشی از حرکت خلاف جهت خودرو‌ها در کنارگذر اسدآباد، نامه‌ای به دادستان اسدآباد مبنی بر مسدود سازی یا بازگشایی هر ۲ مسیر نوشته شد تا دستور لازم را ارائه کند.

او تاکید کرد: توجیهی ندارد با وجود هزینه کرد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای کنارگذر اسدآباد، برای هزینه‌های جزئی یک طرف این جاده مسدود باشد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر