۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۲

به گزارش كارنا، نمايندگي BM CARS گودرزی با انتشار اطلاعيه اي از متقاضيان طرح يكپارچه عرضه خودروهاي وارداتي خواست نسبت به تكميل وجه خودروي وارداتي هونگچي H5 ، كوراندو FWD و هاوال H6 هيبريد در قالب طرح فروش فوق العاده اقدام كنند.

متقاضيان خودروهاي ياد شده مي توانند با واريز وجه به صورت آنلاين از ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه ١٩ تيرماه ١٤٠٣ لغايت ساعت ٢٤ روز جمعه ٢٩ تيرماه ١٤٠٣ نسبت به تكميل وجه اقدام كنند.

فرآيند ثبت نام و واريز وجه تنها به صورت آنلاين و از طريق پرتال جامع ايراني كار به آدرس https://bahman.iranecar.com خواهد بود.

لازم به ذكر است خودرو هونگچي H5 در سه رنگ سفيد، مشكي و خاكستري و با قيمت ٢ ميليارد و ٩١٠ ميليون تومان و با موعد تحويل هفته آخر آبان ماه ١٤٠٣ قابل عرضه خواهد بود.

همچنين خودروي كوراندو FWD در دو رنگ مشكي و خاكستري و با قيمت فروش علي الحساب ١ ميليارد و ٩٥٠ ميليون تومان و با پيش پرداخت ٩٧٥ ميليون تومان در مرحله اول و خودروي هاوال H6 هیبرید در دو رنگ مشكي و خاكستري و قيمت فروش علي الحساب ١ ميليارد و ٨٠٠ ميليون تومان و پيش پرداخت ٩٠٠ ميليون تومان با موعد تحويل هفته آخر آبان ماه ١٤٠٣ عرضه مي شود.

متقاضيان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با نمايندگي BM CARS گودرزی در تهران به شماره ٣٧٨٦١-٠٢١ تماس حاصل نمايند.

فوری: آغاز فرآيند تكميل وجه خودروهاي وارداتي بي ام كارز در نمايندگي گودرزی

ارسال نظر