به گزارش کارنا، گروه خودروسازی سایپا با هدف دریافت نظرات متخصصان، خبرگان و اصحاب رسانه در خصوص قیمت خودرو جدید شاهین پلاس، اقدام به برگزاری کلینیک خودرویی در محل هتل المپیک کرد که در ابتدا این محصول در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه معرفی و با انجام تست این خودرو، شرایط را برای مقایسه این خودرو با دیگر محصولات داخلی رقیب، فراهم کرد.
در این کلینیک خودرو که با هدف آشنایی بیشتر و همچنین دریافت نظرات اصحاب رسانه در خصوص قیمت خودرو جدید شاهین پلاس برگزار شد، این خودرو در کنار خودرو شاهین و دو محصول دیگر رقیب قرار گرفت تا از جنبههای مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
پس از معرفی و انجام تست حرکت از این محصول، مهدی آقاطاهریان - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در نشست خبری خود اظهار کرد: این پروژه از سال 1401 آغاز شد که با توجه به این که ارکان اصلی خودرو تغییر کرده و به عنوان یک محصول جدید، بایستی مجدد آزمونهای استاندارد را طی کند، این مسیر طی شد و از خرداد ماه سال جاری، تولید آن به صورت انبوه در گروه خودروسازی سایپا، آغاز شد.
وی افزود: برنامه 40 هزار دستگاه تولید این خودرو را تا پایان سال 1403 در دستور کار داریم تا بتوانیم تا حدودی خلأ بازار در خصوص خودروهای اتوماتیک و اقتصادی را مرتفع کنیم.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص موضوع کلینیک و بحث قیمتگذاری خودروی شاهین پلاس، تصریح کرد: در چهار جامعه هدف، بررسی و مقایسه و همچنین برآورد قیمت این محصول جدید سایپا نسبت به محصولات گذشته و همچنین در مقایسه با رقبا، صورت میگیرد. در ابتدا امروز، به عنوان گروه اول، اصحاب رسانه حضور پیدا کردند، از عصر امروز و فردا، مشتریان و پس از آن هم صنعتگران و خبرگان از سایر شرکتهای خودروساز و در نهایت هم نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در این کلینیک شرکت میکنند و در خصوص این محصول در کنار محصولات تولید داخل رقبا (نه مونتاژیها) بررسی انجام میپذیرد.
وی افزود: تأکید ما بر خودروهای رقیب تولید داخل از این جهت است که شاهین پلاس، رقیبهای دیگری از محصولات مونتاژی دارد، اما به سبب اینکه اگر آنها را در کنار شاهین پلاس قرار میدادیم، حدود قیمتی ما را قطعاً بالا میبرد و این سبب خطا در نظرسنجیها میشد، لذا این کار را انجام ندادیم.
منبع:تسنیم
ارسال نظر