به گزارش کارنا، این خودروساز فرانسوی هفته گذشته گزارش داد که حجم فروش نیمه اول آن نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۳ به دلیل عملکرد قوی مدلهای هیبریدی در اروپا و منطقه کلیدی آن، ۱.۹ درصد افزایش یافته است.
رنو حاشیه عملیاتی بالاتر ۸.۱ درصدی را برای نیمه اول سال ثبت کرد که نسبت به ۷.۶ درصد در سال قبل و بالاتر از ۷.۹ درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند، افزایش یافت.
رنو سال گذشته پس از چهار سال متوالی کاهش فروش به رشد بازگشت و امیدوار است که ۱۰ عرضه جدید در سال جاری شتاب را حفظ کند.
این شرکت امیدوار بود در خط مقدم تلاشهای خودروسازان قدیمی برای الکتریکی شدن قرار گیرد و این با برنامهای است که برند رنو تا پایان دهه به طور کامل برقی شود.
منبع:ایسنا
ارسال نظر