۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
فروش آزاد هونگچی
هونگچی برقی از این پس به صورت آزاد و خارج از سامانه یکپارچه و بدون محدودیت عرضه خواهد شد. طبق بخشنامه گروه بهمن، فروش این خودرو از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه گذشته آغاز شده و تا روز جمعه مورخ ۲۶ مرداد از طریق سایت بی‌ام کارز شرکت بهمن موتور (https: //bahman.iranecar.com/bmcars) فعال خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۳۷

به گزارش کارنا، در خبری دیگر از گروه بهمن، شرکت بهمن دیزل کشنده تک‌محور بایک X ۹ را با گارانتی ۲۴ ماهه و بدون در نظر گرفتن میزان پیمایش خودرو به صورت نقدی از ۲۱ تا ۳۱ مرداد با قیمت حدود پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان عرضه کرده است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۱ مرداد آغاز شده و تا ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد یا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و خریداران می‌توانند از طریق bahmancustomer.iranecar.com نسبت به انجام مراحل خرید اقدام کنند. کشنده ۵۶۰ اسب بخاری بایک در این نوبت فروش با قیمت مصوب ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۱۴‌هزار تومان عرضه می‌شود که هفته دوم مهرماه ۱۴۰۳ نیز با رنگ خاکستری متالیک تحویل مشتریان خواهد شد.

در این طرح فروش، همچنین امکان خرید بیمه بدنه در زمان خرید فراهم شده و مشتریان می‌توانند پس از خرید بیمه بدنه و تحویل خودرو با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه‌ای مستقر در گروه بهمن یا سایر دفاتر بیمه‌ای نسبت به افزایش سطح بیمه‌نامه خودرو اقدام کنند.
منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر