۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
ورود عجیب خودروی ۲۰۶ به دریای خزر + فیلم
راننده خودروی ۲۰۶ به دلایلی نامعلوم و در حرکتی عجیب در ساحل "ملکار" نوشهر با خودروی سواری ۱۰۰ متر وارد دریا و گرفتار امواج خروشان شد و تلاش مردم برای بیرون کشیدن خودرو از دریا موفقیت آمیز نبود.
کد خبر: ۶۳۳۰

به گزارش کارنا، در حالی فیلم کوتاه این اقدام عجیب راننده این خودرو روز گذشته شنبه در فضای مجازی بازنشر شده است که پیشتر هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی، نسبت به آبگرفتگی محلی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و خطر ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی این استان هشدار داد.

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را طی جمعه تا شنبه ۲۷ مرداد ماه اعلام و پیش بینی کرد که آسمان این استان در طی این مدت با بارش متناوب باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کاهش دما، مه گرفتگی و با احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعدکوهستانی همراه خواهد بود.

هواشناسی، آبگرفتگی محلی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه و کاهش دید، ریزش‌سنگ در جاده‌ها و محور‌های کوهستانی، خسارت به سازه‌های کم‌مقاوم و سست بنیان و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی را اثر مخاطره این سامانه ناپایدار جوی ذکرکرد.
منبع: ایرنا

ارسال نظر