۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
اختصاصی
آغاز پیش فروش نسل دوم هاوال H۹
پیش فروش نسل دوم شاسی بلند هاوال H۹ گریت وال موتورز شروع شد.
کد خبر: ۶۵۷۹

به گزارش کارنا، پیش فروش نسل دوم شاسی بلند هاوال H۹ گریت وال موتورز با قیمت ۲۸۹۰۰ تا ۳۳۱۰۰ دلار شروع شد.

این خودرو در سه نسخه Tanjing ادیشن با قیمت ۲۸۹۰۰ دلار، Tajing ادیشن با قیمت ۳۱۱۰۰ دلار و Jijing ادیشن با قیمت ۳۳۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

نسل دوم هاوال H۹ به عنوان یک شاسی بلند متوسط تا بزرگ آفرود ارائه می‌شود. نسخه‌ای از این خودرو نیز موجود است که در آن لاستیک یدک نصب شده روی در صندوق عقب، جای خود را به جعبه‌ای خارجی داده است. این خودرو با لاستیک یدک نصب شده روی در دارای طول ۵۰۷۰ میلی متر، عرض ۱۹۷۶ میلی متر و ارتفاع ۱۹۳۰ میلی متر است و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متر دارد. بیشینه ارتفاع این خودرو از سطح زمین ۲۲۴ میلی متر است.

تولیدی:آغاز پیش فروش نسل دوم هاوال H۹

طراحی بدنه نسل دوم هاوال H۹ بازطراحی شده و از شکل مربعی محبوب در خودرو‌های آفرود بهره می‌برد. دماغه مربعی این خودرو با چراغ‌های جلوی گرد، حس خودرو‌های قدیمی را می‌دهد که با چراغ‌های عقب گرد عمودی نصب شده، در صندوق عقبی که به کناره باز می‌شود، یک لاستیک یدک روی در صندوق عقب، باربند‌های سقف، دستگیره‌های در سنتی و یک سانروف پانورامیک کامل می‌شود.

تولیدی:آغاز پیش فروش نسل دوم هاوال H۹

نسل دوم هاوال H۹ دارای دو گزینه نیرومحرکه شامل یک ۲.۰T بنزینی متصل به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و یک ۲.۴T دیزلی متصل به گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته است. موتور بنزینی این خودرو بیشینه قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۴ نیوتون متر و موتور دیزلی آن قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتون متر دارد.

در این خودرو هم چنین هفت حالت رانندگی شامل استاندارد، اسپرت، اکونومی، ۴L، شن، گل و برف پشتیبانی می‌شود. هم چنین این خودرو در ساختار‌های پنج و هفت سرنشین ارائه می‌شود.

تولیدی:آغاز پیش فروش نسل دوم هاوال H۹

ارسال نظر