به گزارش کارنا، موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راهاندازی شد.
از طریق این اپلیکیشن مشتریان میتوانند به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.
از جمله پرکاربردترین قابلیتها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا میتوان به بخشهای معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبتدهی اینترنتی، درخواست امدادخودرو، استعلام سند، ثبت درخواستهای مشتریان، پیگیری سوابق بیمهای، مشاهده بخشنامهها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.
منبع:سایپا نیوز
ارسال نظر