۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
محکومیت ترور شهید سیدحسن نصرالله توسط مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو
مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «سرنوشت این منطقه را نیرو‌های مقاومت و در راس آن حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد»، ترور دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به دست رژیم جنابتکار صهیونیست را محکوم کردند.
کد خبر: ۷۳۴۰

به گزارش کارنا، متن کامل پیام مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.
بار دیگر دست پلید استکبار از آستین رژیم مجعول، متجاوز و جنایت‌کار صهیونیستی بیرون آمد و حادثه تلخ دیگری برای امت اسلام رقم زد. شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، رهبر شجاع و دلاور و سرور مقاومت، داغی بزرگ است که بر دل مومنان نشسته و رنجی جانکاه است که جز با انتقام و خون‌خواهی آن شهید بزرگوار تسکین نخواهد یافت.

 رژیم اشغالگر و سفاک در رویای آشفته خود، نابودی مقاومت اسلامی و جنبش حزب الله لبنان را می‌بیند و به خیال خام خود، در راه پیروزی گام برمی‌دارد، غافل از آن که کتاب آسمانی و مقدس قرآن، دیر زمانی است به ما آموخته «فان حزب الله هم الغالبون» و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، «همه نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیرو‌های مقاومت و در راس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.»؛ هر شهیدی که این جنبش مردمی به جهان اسلام تقدیم می‌کند، ضمن آشکار کردن ماهیت شرور و جنگ‌طلب دشمن و رسوایی روزافزون آن، ریشه‌های درخت تناور مقاومت را آبیاری کرده و شاخ و برگ آن را تنومندتر و آماده‌تر از قبل می‌سازد.

 ما خانواده بزرگ ایران‌خودرو، اقدام تروریستی دولت غاصب و کودک‌کش در قتل عام غیرنظامیان و مردم بی‌پناه لبنان و همچنین ترور بزدلانه دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان و سردار سرتیپ پاسدار شهید عباس نیلفروشان و تنی چند از همراهان گرانقدر ایشان در بیروت را قویا محکوم کرده و این ضایعه اسفناک را به محضر ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، پیروزی نهایی مسلمانان جهان، نابودی ظلم و جور، زوال کامل رژیم منحوس صهیونیستی و برقراری عدالت در سراسر پهنه گیتی را مسالت می‌نماییم.

منبع:ایکوپرس

ارسال نظر