۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
توقیف بیش از ۸۰۰ خودرو به جرم ایجاد مزاحمت در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف بیش از ۸۰۰ خودرویی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند خبر داد و گفت: هزار و ۹۳۸ خودروی متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۷۸۰۲

به گزارش کارنا، سردار ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگار در تشریح اقدامات انجام شده در خصوص توقیف خودرو‌های توقیف شده که با تغییر وضعیت باعث سلب آسایش عمومی می‌شدند، اظهار داشت: در راستای حفظ آرامش مردم و برخورد با رانندگان متخلفی که آرامش مردم در سطح شهر را به هم می‌زنند، اقدامات متعددی انجام شده است.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی انجام شده، بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از ۸۰۰ خودرویی که آلودگی صوتی داشته، تغییر وضعیت دادند و یا ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شده‌اند و با هماهنگی‌های انجام شده این خودرو‌ها تا رفع اشکال در سیستم خودرو در توقیف می‌مانند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، با بیان اینکه برابر مقررات این خودرو‌ها برای هر بار تخلف ۴۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند، گفت: البته این جریمه‌ها برای بار اول ۱۵۰ هزار تومان و برای بار دوم ۴۰۰ هزار تومان است که بازدارندگی لازم را ندارد.

وی با اشاره به اینکه به غیر از این خودرو‌های توقیف شده، بالای هزار دستگاه خودرو هم در سیستم ما توقیف شده است، افزود: در خصوص برخورد با سایر رانندگان نیز هزار و ۹۳۸ خودرو نیز جریمه و اعمال قانون شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد شهروندان ما قانونمند هستند، گفت: متاسفانه تعداد کمی از شهروندان قانون را رعایت نمی‌کنند و البته این تعداد کم سعی می‌کنند رفتار خود را به رانندگان قانونمند تحمیل کنند.

وی ادامه داد: افراد متخلف بدانند که پلیس در تمام رده‌ها با هدف مردم حفظ آرامش مردم و تامین امنیت جامعه در سطح شهر حضور دارد و فعال است و با هرگونه عامل بر هم زدن آرامش مردم، برخورد قاطع می‌کند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر