۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
قیمت تیبا 2 در بازار سرعت گرفت+ جدول
سایپایی‌ها امروز با مثلث قیمتی در بازار عرضه شدند و با این شرایط شاهد نوسان قیمت در جهات مختلف در این بازار بودیم.
کد خبر: ۹۰۳

به گزارش کارنا٬ براساس رصد بازار می‌توان گفت امروز تیبا هاچ‌بک ده میلیون گران شد و بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. «شاهین G» هم افزایش ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر امروز «کوییک دنده‌ای R» امروز شکل کاهشی داشت و سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند.  

برخی فعالان بازار خودرو معتقدند تدوام رشد نرخ دلار در روز‌های اخیر یکی از دلایلی است رشد قیمت را به آن نسبت می‌دهد، اما برخی دیگر معتقدند نابسامانی در بازار دلیل این تغییرات شده است.

قیمت محصولات سایپا
در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودرو‌های «شاهین G»، «تیبا صندوقدار SX»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی ، امروز «شاهین G» در بازار ۶۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۴ میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۵ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک دنده‌ای S» در بازار بدون تغییر ۳۹۳ میلیون تومانی شد. همچنین «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۱۰ میلیونی را تجربه کرد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

قیمت تیبا 2 در بازار سرعت گرفت+ جدول

منبع:اکوایران

ارسال نظر