۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
اختصاصی
زیاندهی خودروسازان نباید از جیب مردم جبران شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عامل اصلی رشد هزینه‌ها و زیان انباشته خودروسازان را وجود شرکت‌های اقماری و سوءمدیریت در شرکت‌های خودروسازی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۴۱

به گزارش کارنا، کیومرث سرمدی واله با بیان اینکه کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو اعتماد مردم به خودروسازان داخلی را سلب کرده است، بیان کرد: افزایش‌های مکرر قیمت خودرو‌های داخلی با توجه به وضعیت بد اقتصادی مردم قابل توجیه نیست.

وی افزود: افزایش قیمت خودرو در بازه‌های زمانی کوتاه، احتکار و عدم تحویل به موقع خودرو از جمله مسائلی هستند که موجب بدبینی اذهان عمومی به صنعت خودرو کشور شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کارنا تصریح کرد: خودروسازان در حالی مدعی زیاندهی هستند که عامل اصلی رشد هزینه‌ها و زیان انباشته خودروسازان، وجود شرکت‌های اقماری، هیات مدیره‌های تو در تو و سوءمدیریت در شرکت‌های خودروسازی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم شفافیت صورت‌های مالی شرکت‌های خودروسازی تاکید کرد و گفت: اینکه بخش قابل توجهی از زیان انباشته خودروسازان ناشی از سوءمدیریت در شرکت‌های خودروسازی است برای مردم پذیرفتنی نیست؛ لذا جبران زیاندهی خودروسازان را نباید از جیب مردم پرداخت کرد و لازم است خودروسازان نسبت به شفاف سازی درآمد و مخارج خود و آسیب شناسی در این زمینه اقدام کنند.

ارسال نظر