۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
بروزرسانی ناوگان امدادی آتش‌نشانی کرمانشاه
آتش‌پاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای نوسازی ناوگان امدادی آتش‌نشانی ۴ دستگاه خودروی جدید خریداری شده که بعد از تجهیزشان خدمت‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸

به گزارش کارنا، آتش‌پاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ضمن اشاره به ارتقاء تجهیزات آتش‌نشانی کرمانشاه اظهار کرد: نوسازی بخشی از ناوگان امدادی سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ازجمله تعویض خودرو‌های پیشرو امدادی و اطفائی، پس از طی تقریباً ۲ دهه و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال انجام‌شده است.

وی افزود: در سال جاری یک دستگاه نردبان ۳۲ متری، ۲ دستگاه خودرو پیشرو عملیاتی و یک دستگاه خودرو مه پاش به ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی افزوده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با تصریح اینکه گام بعدی تکمیل و تجهیز این خودرو‌ها و قرار گرفتنشان در ناوگان امدادی است، عنوان کرد: اقدامات لازم در خصوص راه‌اندازی خودرو‌ها انجام‌شده است، این خودرو‌ها بر اساس شرایط کاری آتش‌نشانی، توانایی کار در ارتفاع، حمل تجهیزات و نفرات، پوشش حوادث، از مانور امدادی مناسبی در سطح شهر برخوردار هستند.

وی بابیان این‌که این خودرو‌ها حداقل تا ۲ دهه دیگر می‌تواند بهره‌وری داشته باشند، ادامه داد: در کنار به‌روزرسانی تجهیزات ناوگان امدادی در خصوص نیروی انسانی بررسی و کاهش سن ناوگان امدادی سازمان آتش‌نشانی بخشی از ضروریات حفظ آمادگی خدمات‌رسانی است که بتوانیم در زمان بروز حادثه و بی‌درنگ در خدمت شهروندان باشیم.

آتش‌نشانی کرمانشاه با ۱۱ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر عملیات‌های کلان‌شهر کرمانشاه را پوشش داده و امدادرسانی می‌کنند.
منبع: فارس

ارسال نظر