
به گزارش کارنا، فعالسازی فرآیند تحویل حضوری محصولات گروه سایپا در ایام تعطیل تا پایان سال، از مهمترین اقدامات برای افزایش رضایت مشتریان است.
فرشید فراغت، رئیس اداره آماده سازی و تحویل مشتری حضوری، با بیان اینکه سرعت حمل خودرو به نمایندگیها با رشد ۸ درصدی همراه بوده است، گفت: گروه سایپا با اجرای برنامههای ویژه در حوزه حمل و تحویل، شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و تلاش دارد تا سطح رضایت مشتریان را به حداکثر برساند.
وی با اشاره به اقدامات جدید گروه سایپا اظهارداشت: یکی از برنامههای خاص گروه سایپا، فعال نگه داشتن فرآیند تحویل حضوری خودرو در تمامی روزهای تعطیل تا پایان سال است. از اینرو خودروهای چانگان، شاهین پلاس و دیگر خودروهایی که فاکتور شدهاند، بهصورت حضوری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
منبع: سایپانیوز
ارسال نظر