
به گزارش کارنا، در جلسه هماندیشی تبیین رویکردهای نوین ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش، نایبرییس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو، با اشاره به جایگاه ویژه ایرانخودرو در میان ایرانیان، اظهار کرد: ایرانخودرو صرفا یک خودروساز نیست، بلکه یک فرهنگ است. این شرکت برای ایرانیان نماد خاطرات شیرین، سفر و امنیت بوده و کارکنان آن همواره با افتخار از این مجموعه یاد میکردهاند.
علی خسروانی با تاکید بر مسوولیت سنگین مدیران جدید ایرانخودرو، افزود: مسوولیت شما تنها محدود به ایرانخودرو نیست، بلکه چشم اقتصاد کشور به شماست. ایرانخودرو چشم و چراغ اقتصاد ایران است و موفقیت شما میتواند راهگشای موفقیت صنعت کشور باشد.
وی با اشاره به واگذاری ایرانخودرو به بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: این واگذاری پس از کشمکشهای طولانی و حتی هزینههای دولتی انجام شده است. اکنون که سهامداران، مردم، نمایندگیها و کارگران راضی هستند، تنها عدهای محدود که تجربهای در صنعت ندارند، ناراضیاند. این نارضایتی با عملکرد مثبت و سریع مدیران و نمایندگیها برطرف خواهد شد.
ارسال نظر