۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس ،هراز و سوادکوه
مدیریت راه های کشوراعلام کرد: جاده چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی مسدود و جاده های هراز و سوادکوه از ترافیک سنگین برخوردارند.
کد خبر: ۱۲۵۶

به گزارش کارنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است ونیز محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه با ترافیک سنگین مواجه است

همچنین در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل‌های شماره ۱۱، ۱۲ و ۱۳ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است

در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و مشاء، حدفاصل پلور تا گزنک، محدوده‌های شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو نیز با ترافیک سنگین مواجه است.

وهمچنین ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های شهر دماوند و شهر فیروزکوه نیز مشاهده می‌شود.

رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

با توجه به گرم شدن هوا، رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه و سقوط بهمن در این جاده وجود دارد، مسافران از سفر‌های غیر ضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

ارسال نظر