
به گزارش کارنا٬مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساختهای فناوری بانک، ارائه خدماتدهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش میطلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روزهای آینده برقرار میشود.
تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود
پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روزهای اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روزها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب بهصورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاههای خودپرداز امکانپذیر شد.
واریز حقوق و مزایای تمامی حقوقبگیران انجام شد
عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانهروزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت میکنند، واریز شود و وقفهای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.
منبع:تسنیم
ارسال نظر