۰۶ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۸
اختصاصی

خدمات منحصر‌به‌فرد گروه بهمن به خریداران اوتار ۱۱

خدمات منحصر‌به‌فرد گروه بهمن به خریداران اوتار ۱۱
گروه بهمن در راستای مشتری مداری و جلب رضایت خریداران اوتار ۱۱ از ارائه خدمات جدید و منحصر‌به‌فرد به صاحبان این خودرو خبر داده است.
کد خبر: ۱۵۲۱۵

به گزارش کارنا، گروه بهمن در راستای مشتری مداری و جلب رضایت خریداران اوتار ۱۱ از ارائه خدمات جدید و منحصر‌به‌فرد به صاحبان این خودرو خبر داده است.

اوِتار ۱۱ کراس‌ اوور جدید وارداتی گروه بهمن است که هم اکنون در شوروم بی‌ام اسپیس واقع در مجتمع ایران مال حاضر شده است. این خودرو به واسطه تکنولوژی بالا و منحصر‌به‌فرد و مشخصات فنی بسیار قدرتمند از جذاب‌ترین و پر آپشن‌ترین خودرو‌های وارداتی‌های بازار ایران محسوب می‌شود.

از این رو گروه بهمن پنج شنبه هفته گذشته به منظور آشنایی بهتر خریداران این خودرو با امکانات پیشرفته اوتار ۱۱ کلاس آموزشی را در شوروم بی‌ام اسپیس واقع در مجتمع ایران مال برگزار کرد.

در این کلاس آموزشی که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، خریداران این خودرو ابتدا با مشخصات فنی، امکانات رفاهی، ایمنی و عملگر‌های خودرو آشنا شده و سپس سوالات آنها توسط کارشناس مربوطه پاسخ داده شد. در بخش عملی نیز با فراهم سازی تست خودرو همراه با کارشناس مربوطه، چالش‌های خریداران حین حرکت با خودرو نیز برطرف شد.

اما نکته قابل توجه اینکه گروه بهمن در راستای مشتری مداری و جلب رضایت خریداران این خودرو تنها به برگزاری کلاس آموزشی بسنده نکرده و از آنجایی که اوتار ۱۱ خودرویی لوکس و با امکانات و تکنولوژی پیشرفته است، با استفاده از یک کارشناس پشتیبانی در مرکز تماس خود امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته به صاحبان اوتار را فراهم کرده است.

علاوه بر این، گروه بهمن به منظور ارائه خدمات مناسب و ایجاد حس اعتماد در صاحبان این خودرو با پذیرش خارج از نوبت و بدون محدودیت زمانی خودرو‌های اوتار در کلیه نمایندگی‌های بی‌ام کارز آماده خدمات رسانی به صاحبان این خودرو است. این امکان برای خریداران خودرو اوتار در شرایطی فراهم شده است که ارائه خدمات پس از فروش به دیگر خودرو‌های گروه بهمن بر اساس فرآیند نوبت دهی انجام می‌شود.

ارسال نظر