۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
مزایده ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی سازمان اموال تملیکی
مدیر بازاریابی و فروش اموال منقول تملیکی گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان انواع اموال منقول در مزایده جدید این سازمان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۶۴۹

به گزارش کارنا، رستمی، مدیر بازاریابی و فروش اموال منقول تملیکی گفت: مزایده ۵۹۹ این سازمان با مشارکت ۴ استان تهران، سیستان و بلوچستان، یزد و چهار محال و بختیاری انجام می‌شود.

وی افزود: پایان مهلت بازدید از کالا‌های این مزایده که از امروز پنجشنبه (۳ اسفندماه) آغاز شده روز ۸ اسفند ماه است و رمزگشایی از پیشنهادات ارائه شده روز ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

رستمی گفت: کالا‌های عرضه شده ۱۰ گروه کالایی با ۳۰ ردیف و به ارزش ۲۹۰۰ میلیارد تومان در این مرحله از مزایده‌های سازمان اموال تملیکی برای فروش عرضه شده است.

عمده کالا‌های عرضه شده در این مزایده شامل انواع خودرو قطعات موتورسیکلت، محصولات خوراکی، انواع موتور ماشین ظرفشویی، لوله‌های کربنی در خوزستان و دستگاه‌های چاپ مستعمل است.

مدیر بازاریابی و فروش اموال منقول تملیکی افزود: متقاضیان محترم می‌توانند برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت https://setadiran.ir/setad/cms مراجعه نمایند.

شرکت کننده‌ها در این مزایده باید مطابق مصوبه هیات مدیره محترم سازمان ۷ درصد از قیمت پیشنهادی را به عنوان تضمین سپرده گذاری کنند.

تعداد بازدید : 2


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر