۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
با پول تارا این خودرو خارجی بخرید
قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۶۵۷

به گزارش کارنا، بازار خودرو‌های ژاپنی در ایران از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازار‌های خودرو در ایران شناخته شده است. خودرو‌های ژاپنی به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و مصرف سوخت کم، همیشه مورد توجه مردم ایران بوده‌اند. شرکت‌های خودروسازی ژاپنی مانند تویوتا، هوندا، نیسان و میتسوبیشی در بازار خودرو ایران حضور قوی دارند و محصولات آن‌ها در بخش‌های مختلف بازار خودرو ایران به فروش می‌رسند. با توجه به تقاضای بالا برای خودرو‌های ژاپنی در ایران، شرکت‌های خودروسازی ژاپنی همواره سعی کرده‌اند تا با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، نیاز‌های مشتریان ایرانی را برطرف کنند.

قیمت میتسوبیشی اتوتلندر امروز ۳ اسفند ماه ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد که در یک هفته اخیر ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شده است. ​

قیمت میتسوبیشی کارکرده در بازار

قیمت میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸ کارکرده در بازار ایران به ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است که هم قیمت خودروی داخلی تارا است.

میتسوبیشی پاجرو دست دوم نیز با قیمت ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. ​

قیمت میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ کارکرده نیز ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است.

تاریخچه میتسوبیشی
میتسوبیشی یک ابرشرکت ژاپنی است که کار خود را به عنوان یک تجارت‌خانه در قرن نوزدهم میلادی آغاز کرد. این شرکت امروزه زیرشاخه‌های متعددی دارد که بخش خودرویی آن، میتسوبیشی موتورز نام دارد. میتسوبیشی موتورز فعالیت خود را از دهه ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرد. این شرکت به دلیل عرضه خودرو‌های اسپرت و خوش قیمت شناخته می‌شود و به همین دلیل در سطح جهان محبوب است. میتسوبیشی موتورز امروزه بخشی از اتحاد سه گانه رنو – نیسان – میتسوبیشی است. میتسوبیشی از دهه ۱۳۷۰ با مدل‌هایی همچون گالانت و لنسر در ایران حضور یافت. خودرو‌های میتسوبیشی طی دهه‌های بعدی نیز در ایران عرضه شدند. خودرو‌های میتسوبیشی در ایران به عنوان محصولات ژاپنی خوش‌قیمت شناخته می‌شوند.

منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر