۲۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۴:۳۷
اختصاصی

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو + عکس

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو + عکس
شرکت مکث موتور روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۴ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۵) رویدادی را تحت عنوان «گردهمایی خانواده لوکانو» در تعمیرگاه مرکزی لوکانو در کارخانه مکث موتور برگزار کرد تا با ایجاد اکوسیستمی متشکل از مالکان اثرگذار، تجربه‌ی رانندگی را به ارتباطی پایدار میان برند لوکانو و مشتریان خود بدل کند.
کد خبر: ۱۷۳۲۲

به گزارش کارنا، شرکت مکث موتور روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۴ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۵) رویدادی را تحت عنوان «گردهمایی خانواده لوکانو» در تعمیرگاه مرکزی لوکانو در کارخانه مکث موتور برگزار کرد تا با ایجاد اکوسیستمی متشکل از مالکان اثرگذار، تجربه‌ی رانندگی را به ارتباطی پایدار میان برند لوکانو و مشتریان خود بدل کند.

لوکانو، برند پریمیوم شرکت مکث‌موتور است که در یکسال گذشته با عرضه دو محصول لوکانو ۷ و لوکانو ۸ جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به خودرو‌های لوکس پیدا کرده است، اما این برند تنها بر فروش خودرو و ارائه خدمات پس از فروش تمرکز نکرده بلکه با تمرکز بر طراحی، فناوری و اصالت و با شعار «فراتر از کلاسیک» بر ایجاد ارتباطی فراتر از محصول تأکید دارد؛ ارتباطی که در آن زیبایی، مسئولیت‌پذیری و نوآوری در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند.

شرکت مکث موتور در همین راستا روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۴ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۵) رویدادی را تحت عنوان «گردهمایی خانواده لوکانو» در تعمیرگاه مرکزی لوکانو در کارخانه مکث موتور برگزار کرد تا با ایجاد اکوسیستمی متشکل از مالکان اثرگذار، تجربه‌ی رانندگی را به ارتباطی پایدار میان برند لوکانو و مشتریان خود بدل کند.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

این رویداد که توسط واحد امور و تجربه مشتریان و با هدف تقویت ارتباط انسانی میان برند لوکانو و مالکان خودرو‌های این برند و گسترش مفهوم «تجربه‌ی مالکیت» به فراتر از فروش و خدمات پس از فروش برگزار شد، نشان می‌دهد فلسفه‌ی لوکانو فراتر از فروش خودرو است و در این مسیر به دنبال ساختن جامعه‌ای پویا از مشتریان و مخاطبان خود است؛ جامعه‌ای که در آن هر مالک، نه صرفاً خریدار، بلکه عضوی از خانواده‌ی بزرگ لوکانو محسوب می‌شود.

در ابتدای این رویداد، برنامه‌های جدید واحد امور و تجربه مشتریان شرح داده شد و سپس مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مکث موتور به سخنرانی پرداختند.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

همچنین در جریان این گردهمایی مشتریان ضمن گفت‌و‌گو با تیم‌های فنی و خدمات پس از فروش، با برنامه‌های جدید لوکانو در زمینه‌ی تعامل انسانی، هم‌آفرینی و تجربه‌ی مالکیت پیشرفته آشنا شدند و در پایان نیز امکان تست درایو خودرو‌های لوکانو برای مشتریان فراهم و از کارخانه مکث موتور بازدید شد.

وانگ رایان، قائم‌مقام مدیرعامل مکث‌موتور ضمن خوش‌آمدگویی به مشتریان و مدعوین، فلسفه‌ی لوکانو را فراتر از فروش خودرو عنوان و بیان کرد: هدف اصلی این برند، ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری و خلق جامعه‌ای واقعی از مالکان وفادار است که تجربه‌ی مالکیت را به تجربه‌ی زندگی تبدیل می‌کنند.

وی ضمن اشاره به گستردگی خانواده‌ی لوکانو در سراسر ایران، از رضایت مشتریان به عنوان کلید توسعه‌ی برند لوکانو در آینده یاد کرد.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

پویا فرج‌پور، نماینده واحد مارکتینگ با اشاره به نقش بازاریابی در شکل‌گیری تجربه‌ی مالکیت بیان کرد: لوکانو، مارکتینگ را تنها به معرفی محصول محدود نکرده و بر ایجاد تصویر فرهنگی از برند نیز تمرکز دارد.

وی با بیان اینکه در استراتژی جدید، بازاریابی و امور و تجربه مشتریان به‌صورت هم‌افزا عمل می‌کنند تا برند را به جامعه‌ای زنده از کاربران فعال تبدیل کنیم، یادآور شد: کمپین‌های لوکانو از جمله “Off-Road Oscar” نیز با هدف تقویت حس تعلق و افتخار میان مشتریان طراحی شده‌اند.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

در ادامه رحمان رسول‌زاده، مدیر واحد خدمات پس از فروش از راه‌اندازی خط مستقیم خدمات مشتریان (Hotline ۰۹۶۹۹)، ارتقای سامانه DMS برای پایش دقیق‌تر و درخواست‌ها و برنامه‌ی Owner Care با هدف افزایش رضایت مالکان تا پایان سال ۱۴۰۴به عنوان سیاست‌های جدید خدمات پس از فروش لوکانو خبر داد و گفت: خدمات پس از فروش در لوکانو نه‌تنها شامل تعمیرات، بلکه شامل پشتیبانی، آموزش و ارتباط مستقیم با مشتری است تا حس اطمینان و وفاداری را به مشتریان خود منتقل کنیم.

احسان میرکی، مدیر روابط عمومی و واحد امور و تجربه مشتریان با اشاره به محور اصلی فلسفه‌ی امور و تجربه مشتریان اظهار داشت: ما در لوکانو فقط خدمات ارائه نمی‌کنیم، بلکه رابطه‌ای انسانی و واقعی با مشتریان می‌سازیم که با خرید خودرو آغاز می‌شود و هرگز به پایان نمی‌رسد.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

وی ضمن اشاره به حضور بیش از ۷ هزار مالک فعال در خانواده لوکانو برنامه‌های آینده این برند را تشریح کرد:

• چارچوب KOC (Key Opinion Customer Framework): شناسایی و توانمندسازی ۱۰۰ مشتری اثرگذار در سراسر کشور.

• باشگاه ویژه مشتریان لوکانو (Lucano Club): با سه سطح طلایی، پلاتینیوم و الماس و امتیازات ویژه شامل تست‌درایو پیش از عرضه و خدمات VIP.

• اکوسیستم لوکانو: بستری برای گسترش سبک زندگی مدرن و تعامل فرهنگی برند با مشتریان.

میرکی در پایان سخنان خود گفت: «آینده‌ی لوکانو را نه ما، بلکه شما می‌سازید. این برند با شور، خلاقیت و بازخورد مشتریانش زنده است.

کامبیز مقدم، نماینده مشتریان لوکانو ضمن قدردانی از تیم لوکانو بابت برگزاری این گردهمایی عنوان کرد: تجربه‌ی مالکیت در این برند «فراتر از انتظار» بوده و آنچه برای من در لوکانو ارزشمند است، حس احترام و توجهی است که پس از خرید خودرو ادامه پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی اعتماد مشتریان و ایجاد حس تعلق واقعی به خانواده‌ی لوکانو را تقویت خواهد کرد.

ایجاد ارتباط پایدار میان برند و مشتری؛ هدف اصلی برند لوکانو

ارسال نظر