۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبرداد
گشت زنی و برف روبی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی رشت
رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه از ابتدای بارش برف آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل بودند، گفت: ۴۶ مورد گشت‌زنی و برف‌روبی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی در رشت انجام شد.
کد خبر: ۱۷۹۲

به گزارش کارنا، شهرام مومنی شامگاه هشتم اسفند ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی رشت در برف، اظهار کرد: از ابتدای هشدار مرتبط با هواشناسی و بارش برف، آماده‌باش آتش‌نشانان و تیم‌های عملیاتی ۱۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تمامی تجهیزات امدادی و دقت بیشتر در رفع سریع نواقص احتمالی اعلام شد.

وی با اشاره به امداد رسانی و پوشش ۵۴ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان، افزود: از دقایق اولیه بارش برف ۴۶ مورد گشت‌زنی و برف‌روبی ناوگان خودرویی با تعویض شیفت‌های حدودا دو ساعته تیم‌های عملیاتی انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به مهار آتش سوزی در سه باب منزل مسکونی و یک مورد تجاری، ادامه گفت: سقوط پنج اصله درخت بر روی خودروهای پارک شده، سقوط ۱۱ اصله درخت در خیابان و نیز ۱۰ مورد قفل درب و محبوس شدن شهروندان از شاخص‌ترین حوادث در ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

مومنی با تاکید براینکه همیشه در روزهای سخت آتش‌نشانان و تیم‌های امدادی در آماده باش و دور از خانه و خانواده خود هستند، تصریح کرد: جا دارد از صبر و تلاش خانواده‌های آنها بسیار تقدیر کنیم چرا که در روزهای سخت و در نبود همسر و یا پدر بار مسئولیت زندگی و رفع مشکلات را به دوش می‌کشند.

وی درباره سایر موارد آتش‌سوزی، خاطرنشان کرد: حوادث و آتش سوزی‌های دیگر شامل یک مورد آتش سوزی خودرو، ۹ مورد محبوس شدن در آسانسور، سه مورد رهاسازی خودروهای آسیب دیده و ۱۰ مورد از دیگر خدمات به شهروندان اشاره کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت تاکید کرد: در ۴۸ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر حـوادث جانی دریافت نشده است.
منبع: ایسنا

ارسال نظر