۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
ترافیک در آزادراه های قزوین سنگین و پرحجم است
رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در لاین شمالی آزادراه های استان خبر داد و گفت: بارندگی های شب گذشته و امروز باعث شده سطح تمامی راه های ارتباطی استان نیز لغزنده شود.
کد خبر: ۲۳۲۴

به گزارش کارنا، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه اظهار کرد: با توجه به محدویت‌های اعمال شده در جاده‌های شمالی کشور، بار ترافیکی از مرکز به استان قزوین منتقل شده و در حال حاضر با ترافیک سنگینی در آزادراه‌های استان روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه از نیروگاه شهید رجایی تا عوارضی شماره ۲ شاهد بار ترافیکی سنگین تری نسبت به سایر مناطق عبوری هستیم، افزود: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های استان به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن حفظ آرامش هنگام رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و با عوامل پلیس راه مستقر در سطح جاده‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم تا در صورت هرگونه تصادف منجر به خسارت بلافاصله خودرو خود را به حاشیه جاده منتقل کرده و منتظر حضور عوامل پلیس راه باشند، چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده که در صورت بروزز حادثه و انتقال ندادن خودرو به حاشیه راه باعث بروز تصادفات دیگر شده که به لحاظ جانی نیز برای راننده و سرنشینان آن نیز خطرآفرین می‌باشد.

رییس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، تا فردا /چهارشنبه/ شاهد ادامه بارش در سطح منطقه خواهیم بود و به همین جهت به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن رعایت و احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی، حفظ فاصله طولی، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو هنگام رانندگی و حرکت با طرعت مطمئنه را در دستور کار سفر خود قرار دهند.
منبع: ایرنا

ارسال نظر