۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
اختصاصی
چانه زنی مدیرعامل ایران خودرو با مجلس برای تمدید مهلت تولید پارس + فیلم
به تازگی صوتی از علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در فضای رسانه‌ای منتشر شده است که از چانه زنی عظیمی در جلسه با عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی برای تمدید مهلت پاسخ به متقاضیان خودروی پژو پارس حکایت دارد.
کد خبر: ۳۳۵۵

به گزارش کارنا، به تازگی صوتی از علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در فضای رسانه ای منتشر شده است که از چانه زنی عظیمی در جلسه با عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی برای تمدید مهلت پاسخ به متقاضیان خودروی پژو پارس حکایت دارد.

علیمردان عظیمی با تاکید بر لزوم تداوم تولید پژو پارس تا دی ماه سال جاری عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد در حالی شماره گذاری پژو پارس را تا 31 تیرماه مجاز اعلام کرده است که تحویل این خودرو به همه متقاضیان مستلزم تداوم تولید این محصول تا دی ماه می باشد.

وی یادآور شد: ایران‌خودرو پس از ایفای تعهدات پژو پارس، سایت بابل( سایت تولید پژو پارس) و سایت تبریز را به قطب تولید سورن به عنوان جایگزین این محصول تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه تصریح کرد: از دست اندرکاران تقاضا داریم تصمیم‌گیری در رابطه با پژو پارس را تنها مبتنی بر "مرّقانون" نکنند، چراکه در صورت عدم امکان تداوم تولید، تکلیف ۲۴۷ هزار متقاضی که در سامانه یکپارچه برای این خودرو ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و چه کسی پاسخگوی آنها خواهد بود؟

عظیمی با اشاره به آمادگی لازم این شرکت برای سه شیفت کردن کارخانه ایران‌خودرو در بابل افزود: ایران خودرو در راستای ایفای تعهدات پژو پارس، سه شیفت کردن سایت بابل ( سایت تولید پژو پارس) را در الویت قرار داده و با انجام اقدامات اولیه و افزایش نیروی کار به این سمت حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران خودرو با فروش هر یک از محصولات خود حداقل بین ۲۶ تا ۹۲ میلیون تومان زیان می کند.

تعداد بازدید : 6

ارسال نظر