۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
با ۵۰۰ میلیون کدام خودرو اتوماتیک ایرانی را بخریم؟
در این گزارش ۵ خودرو اتوماتیک داخلی با قیمت حدودا ۵۰۰ میلیون تومان را معرفی می‌کند.
کد خبر: ۳۴۰۱

به گزارش کارنا، رانندگی با خودرو‌های اتوماتیک برای بسیاری از افراد راحت‌تر و آسان‌تر است، زیرا نیازی به تعویض دنده و کنترل کلاچ ندارند و برای رانندگی در شهر‌ها و ترافیک‌های شلوغ مناسب‌ترند. این خودرو‌ها همچنین در شرایط خطرناک و ناگهانی، مثل رانندگی در جاده‌های کوهستانی امنیت بالاتری را برای سرنشینان فراهم می‌کنند. از این رو برخی از افراد ترجیح می‌دهند با بودجه محدود خود حتما خودرو‌های اتوماتیک حتی با کارکرد بالا را خریداری کنند.

رنو تندر ۹۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۳
یک رنو تندر ۹۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۳ با ۳۳۰ هزار کیلومتر کارکرد ۵۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این خودرو از موتور سالم و شاسی جلو سالم بهره می‌برد. بدنه سفید رنگ این تندر ۹۰ دوررنگ بوده و شاسی جلو آن نیز ضربه خورده است.

ساینا اس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲
یک ساینا اس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در حالی ۳ هزار کیلومتر کارکرد دارد با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. موتور این ساینا سالم، بدنه سفید رنگ آن بی خط و خش و بی رنگ و شاسی‌های ان نیز سالم و پلمپ گزارش شده‌اند.

کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۱
قیمت یک کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ با ۵ هزار و ۵۰۰ کیلومتر کارکرد ۵۱۰ میلیون تومان است. این کوییک سفید رنگ بوده و از بدنه سالم و بی خط و خش، موتور و قطعات بی عیب و نقص و همچنین شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۱۳۹۰
یک پژو ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۱۳۹۰ با کارکرد ۶۴ هزار کیلومتر ۵۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این خودرو دارای موتور و قطعات سالم بوده و از شاسی‌های جلو و عقب پلمپ نیز استفاده می‌کند. بدنه این ۲۰۶ سفید رنگ، خط و خش یا رنگ شدگی ندارد.

پژو i۲۰۷ مدل ۱۳۸۹
یک پژو i ۲۰۷ مدل ۱۳۸۹ خاکستری رنگ با قیمت ۵۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو ۱۶۲ هزار کیلومتر کارکرد دارد و از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند. بدنه این خودرو سالم و بی رنگ، شاسی‌های آن پلمپ و موتور ان نیز سالم بی نقص گزارش شده است.

منبع: کاما پرس

ارسال نظر