۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
امروز تردد خودرو در کدام خیابان های تهران ممنوع است؟
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانشان را تشریح کرده و اعلام کرد این تمهیدات از ۴:۳۰ صبح چهارشنبه 2 خرداد در سه حلقه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۶

به گزارش کارنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور درباره دامنه این محدودیت‌ها گفت: از شرق تهران محدودیت حلقه اول از خیابان ولیعصر (عج)، محدودیت ترافیکی حلقه دوم از میدان فردوسی و محدودیت ترافیکی حلقه سوم از بزرگراه امام علی و دماوند شروع می‌شود.

محدودیت ترافیکی در غرب تهران
وی ادامه داد: از غرب تهران نیز محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی تقاطع زارع آغاز شده و بر این اساس پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد را به خودرو‌ها برای عبور در خیابان کارگر نخواهد داد. حلقه دوم از محدوده نواب و آزادی آغاز شده و حلقه سوم نیز مربوط به سه راه فرودگاه است.

محدودیت ترافیکی شمال تهران
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی در شمال تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از شمال تهران در حلقه اول از خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان کریمخان، در حلقه دوم از خیابان فاطمی و در حلقه سوم از میدان گل‌ها و گمنام شکل می‌گیرد.

محدودیت ترافیکی جنوب تهران
موسی پور ادامه داد: از محدوده جنوب نیز محدودیت‌ها در حلقه اول از خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، در حلقه دوم از لبافی نژاد و در حلقه سوم از خیابان جمهوری آغاز می‌شود.

موسی پور اعلام کرد: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه اول اجرا می‌شود. همچنین توقف خودرو‌ها از ساعت ۲۴ در داخل محدوده حلقه اول یعنی از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ممنوع خواهد بود.

مسیر‌های جایگزین ترددی در تهران
موسوی پور در خصوص مسیر‌های جایگزین تردد نیز گفت: خیابان مفتح، بزرگراه امام علی به جنوب، زیر گذر تونل توحید، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است. اما از شمال میدان آزادی، از پل جناح، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ دیشب از خیابان وصال در خیابان انقلاب تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

ارسال نظر