۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
شرایط فروش هونگچی E-QM۵ توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول خرداد ۱۴۰۳
هونگچی E-QM۵ یکی از خودرو‌های عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های الکتریکی است که توسط گروه بهمن به ایران وارد می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۸

به گزارش کارنا٬هونگچی E-QM۵ یکی از خودرو‌های عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های الکتریکی است که توسط گروه بهمن به ایران وارد می‌شود. اکنون و پس از پایان ثبت‌نام خودرو‌های برقی، شرایط فروش هونگچی E-QM۵ از سوی گروه بهمن اعلام شده است. 

شرایط فروش هونگچی E-QM۵ از نوع فروش قطعی با موعد تحویل فوری است. قیمت هونگچی E-QM۵ از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان با پرداخت کامل بهای این خودرو، می‌توانند هونگچی E-QM۵ را در هفته آخر مهرماه ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. با این حساب می‌توان گفت که موعد تحویل در شرایط فروش هونگچی E-QM۵ برابر ۹۰ روز است.

شرایط فروش هونگچی E-QM۵، خرداد ۱۴۰۳:

شرایط فروش هونگچی E-QM۵ توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول خرداد ۱۴۰۳

هونگچی E-QM۵ یک سدان برقی میان‌رده و لوکس است. این خودرو در ابتدا به‌عنوان نامزدی جهت استفاده در ناوگان تاکسیرانی به ایران آمد؛ بااین‌حال اکنون به‌عنوان یک خودرو شخصی به مشتریان فروخته شده است. هونگچی E-QM۵ با دارا بودن فاصله بین دومحور ۲۹۹۰ میلی‌متر، یک سدان جادار و راحت به حساب می‌آید. صندوق بار این خودرو الکتریکی نیز ۴۳۳ لیتر جا دارد که رقم مطلوبی برای یک سدان میان‌رده است.

تک موتور الکتریکی نصب‌شده روی محور جلو هونگچی E-QM۵، وظیفه به حرکت در‌آوردن این خودرو را بر عهده دارد. این پیشرانه حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری‌های این خودرو نیز ۵۴ کیلووات ساعت ظرفیت دارند که با یکبار شارژ، بردی معادل ۴۳۱ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌آورند. دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، رینگ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های برقی، تریم چرمی کابین و فرمان، تهویه صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۱۰ اینچی، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی، سنسور نور و باران و سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله به همراه فیلتر تصفیه هوا از جمله تجهیزات سدان برقی گروه بهمن هستند.

منبع:انتخاب

ارسال نظر