۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
اختصاصی
برند لوکس هونگچی وارد بازار انگلستان می‌شود
هونگچی، قدیمی‌ترین برند خودروی چین، با دو مدل خودروی برقی در سال ۲۰۲۶ وارد بازار انگلستان خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۷۹

به گزارش کارنا،این خودروسازی که نام آن به معنی پرچم قرمز است در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد و با خط تولید خودرو‌های استفاده شده برای رئیس جمهور چین و مقامات دولتی و محلی شناخته می‌شود.

این خودروسازی متعلق به گروه خودروسازی فاو است و طیفی از شاسی بلند‌ها و خودرو‌های لوکس و ممتاز ارائه می‌دهد.

هونگچی از سال ۲۰۱۸ شروع به توسعه بازار‌های خارجی خود کرد و اکنون در دانمارک، سوئد و نروژ خودرو‌های برقی می‌فروشد. اکنون این خودروساز تصمیم گرفته حضور خود در اروپا را گسترش دهد چرا که این منطقه را یک بازار کلیدی برای خودرو‌های لوکس و ممتاز می‌داند.

این خودروساز در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴ از این تصمیم خود خبر داد.  توسعه برند هونگچی در اروپا در ابتدا متمرکز بر دو خودروی برقی جدید EH۷ سالن و شاسی بلند EHS۷ خواهد بود.

هر دوی این خودرو‌ها از طراحی بسیار متمایز از مدل‌های هیبریدی و بنزینی این خودروساز بهره می‌برند که نشان دهنده تمایل این برند برای جذب مخاطبان جوان‌تر است.

در حالی که هنوز زمان عرضه این خودرو‌ها در بازار انگلستان اعلام نشده، گفته می‌شود این خودروساز در پی ورود به این بازار در سال ۲۰۲۶ است. این زمانبندی به منظور ایجاد زمان مناسب برای اعمال تغییرات در ساختار فرمان سمت راست در این خودرو‌های برقی و تاسیس یک نمایندگی در نظر گرفته شده است.

تولیدی :برند لوکس هونگچی وارد بازار انگلستان می‌شود
 

ارسال نظر