۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
افتتاح نخستین شعبه بی ام کارز در ایران + تصاویر
صبح امروز، ۹ خردادماه ۱۴۰۳ طی مراسمی نخستین شعبه محصولات بی ام کارز توسط شهرک اتومبیل گودرزی در تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۳۴

به گزارش کارنا، محمد فراهانی، مدیرفروش برند BM Cars شهرک اتومبیل گودرزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرگار خبرخودرو عنوان کرد: امروز اولین شعبه خودرو‌های BM Cars در ایران با کد نمایندگی ۱۰۰۱ توسط شهرک اتومبیل گودرزی در تهران افتتاح شد.

وی درباره خودرو‌های عرضه شده در این نمایشگاه بیان کرد: در حال حاضر از برند هونگچی دو مدل H۵ و EQM۵ و از برند بستیون، بستیون T۷۷ در این نمایشگاه حضور دارند و امیدواریم خودرو‌های بیشتری از برند BM Cars را در آینده به مجموعه خود اضافه کنیم.

مدیرفروش برند بی ام کارز شهرک اتومبیل گودرزی همچنین افزود: به زودی تحویل اولین سری از خودرو‌های هونگچی به مشتریان آغاز خواهد شد.

فراهانی استقبال مشتریان از خودرو‌های هونگچی را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: محدودیت در واردات خودرو، آپشن‌های بسیار و ظاهر لوکس این خودرو موجب استقبال چشمگیر مشتریان از محصولات هونگچی شده است. البته عرضه کم و تقاضای زیاد این خودرو و اختلاف قیمت حداقل دو برابری آن با بازار در افزایش استقبال مشتریان بی تاثیر نبوده است.

وی در ادامه به برنامه‌های آینده این مجموعه اشاره کرد و گفت: راه اندازی شعبه دوم BM Cars در شمال تهران و همچنین گسترش شعبات از برنامه‌های مجموعه گودرزی در آینده می‌باشد.

مدیرفروش برند بی ام کارزشهرک اتومبیل گودرزیدرباره فرآیند واردات خودرو در سال جاری اذعان داشت: روند واردات قابل پیش بینی نیست، اما امید داریم فرآیند واردات بهتر و در هفته‌های آینده شاهد ورود خودرو‌های بیشتری به کشور باشیم.

فراهانی در پایان تاکید کرد: قطعا خودرو‌های وارداتی ثبت نام شده به مشتریان تحویل داده خواهد شد و امیدواریم در آینده بتوانیم از همه برند‌ها خودرو وارد کنیم.

ارسال نظر