۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
جیپ خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk را رونمایی کرد
شرکت خودروساز جیپ خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk را با پیشرانه‌ی الکتریکی و قابلیت‌های ویژه‌ی آفرود معرفی کرد.
کد خبر: ۳۷۷۰

به گزارش کارنا، شرکت جیپ، یکی از برند‌های مطرح تولیدکننده‌ی خودرو شاسی‌بلند، خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk را به‌نمایش گذاشت. این خودرو مفهومی ویژگی‌هایی دارد که آن را از Wagoneer S استاندارد متمایز می‌کند؛ ازجمله سقف پانورامای برش‌خورده به‌صورت لیزری، قلاب‌های یدک‌کش با چاپ سه‌بعدی، سیستم تعلیق بالاتر، گل‌گیر چرخ‌ها و قابلیت‌هایی دیگر برای عاشقان آفرود.

ورج می‌نویسد جیپ همیشه برای بهترین خودرو‌های آفرود خود از نام Trailhawk استفاده می‌کند که توانایی فراوانی در حرکت روی مناطق سخت و کوهستانی دارند. این مدل‌ها حتی سخت‌ترین آزمون‌های آفرود را هم پشت‌سر می‌گذارند. خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk برنامه‌ی آینده‌ی جیپ برای عرضه‌ی شاسی‌بلند‌های برجسته در حوزه‌ی آفرود است.

به‌لطف تایر‌های بزرگ ۳۱/۵ اینچی، Wagoneer S Trailhawk فاصله‌ی بسیاری از زمین دارد. این خودرو مفهومی به قلاب یدک جلو و عقب مجهز است و هواکش‌هایی هم روی بدنه‌ی خود برای آیرودینامیک بهتر دارد. گذشته از آن سانروف پانورامای آن به پنل دوگانه برای ورود هوای تازه مجهز است.

برای جیپ Wagoneer S پنج حالت راندگی در نظر گرفته شده است؛ اما در خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk بیش از شش حالت وجود دارد که حالت ششم برای صخره‌نوردی (Rock) است. افزون‌براین، انتخابگر قرمز اضطراری در کنسول میانی برای سهولت در تعویض دنده تعبیه و فرمان نیز به‌شکل هشت ضلعی طراحی شده است.

خودرو الکتریکی آفرود جیپ مدل جدیدی نیست؛ زیرا پیش‌ازاین فورد، شورولت، جی‌ام‌سی و ریوین نیز خودرو آفرود الکتریکی عرضه کرد‌ه‌اند و بعضاً موفق هم بوده‌اند. جیپ ازجمله برند‌هایی است که در کارنامه‌ی خود خودرو‌های آفرود قدرتمندی دارد و توانسته است در این زمینه به محبوبیت بسیار هم دست پیدا کند.

شرکت جیپ اعلام کرده است که خودرو مفهومی Wagoneer S Trailhawk نسخه‌ی تولیدی خواهد داشت و علاقه‌مندان آن را در قالب شاسی‌بلند آفرود تمام‌الکتریکی مشاهده خواهند کرد؛ اما مشخص نیست چه زمانی نسخه‌ی تولیدی از راه خواهد رسید.
منبع: تک ناک

ارسال نظر