۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
ثبت کارت سوخت آغاز شد + لینک و جزئیات
محمد صادقی گفت: دارندگان خودرو‌های نوشماره هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی FCS.niopdc.ir نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام کنند، اما فرایند تولید کارت سوخت پس از اخذ اطلاعات تکمیلی برای این درخواست‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۹۳

به گزارش کارنا، کارت سوخت برای مدیریت مصرف و توزیع عادلانه‌تر سوخت در ایران استفاده می‌شود. این کارت به هر خودرو و موتورسیکلت تعلق می‌گیرد و دارای یک سهمیه ماهانه از بنزین یا گازوئیل با نرخ دولتی است.

مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: هم‌اکنون ثبت‌نام کارت سوخت خودرو‌های نوشماره آغاز شده است، اما ادامه فرایند تولید این کارت‌ها پس از ارائه اطلاعات از سوی شرکت پژوهش و توسعه ناجی امکان‌پذیر خواهد بود.

صادقی گفت: تولید کارت سوخت نیازمند اطلاعات پایه است، اما تاکنون کد‌های مرتبط با اطلاعات پایه خودرو‌ها و شماره پلاک خودرو‌ها و نیز شماره وی‌آی‌ان (VIN) در اختیار این شرکت قرار نگرفته است.

مدیر سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی بیان کرد: دارندگان خودرو‌های نوشماره هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی FCS.niopdc.ir نسبت به ثبت درخواست کارت سوخت خود اقدام کنند، اما فرایند تولید کارت سوخت پس از اخذ اطلاعات تکمیلی برای این درخواست‌ها انجام می‌شود.
منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر