۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
اولین‌های گروه بهمن در نمایشگاه خودروی شیراز
از نوستالژی NEED FOR SPEED تا یک مسافرت گروهی رویایی با بهمن
گروه بهمن در بیست و یکمین نمایشگاه شیراز نوستالژی بازی NEED FOR SPEED را زنده کرد و برای اولین بار از خودروی نتا GT در این شهر پرده برداشت.
کد خبر: ۴۰۵۷

به گزارش کارنا، گروه بهمن در بیست و یکمین نمایشگاه شیراز نوستالژی بازی NEED FOR SPEED را زنده کرد و برای اولین بار از خودروی نتا GT در این شهر پرده برداشت.

نتا GT با طراحی اسپرت کوپه دو در و شبیه انچه جوانان و نوجوانان در بازی‌های کامپیوتری تجربه می‌کنند، چشم‌ها در این نمایشگاه به خود به خود دوخت. حالا جوانان و دوست‌داران خودرو می‌توانستند یک خودروی فوق اسپرت را از نزدیک تماشا کنند.

نتا GT یک خودروی کاملا برقی است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۳.۷ ثانیه خواهد بود این خودرو با هربار شارژ می‌تواند بیش از ۵۸۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. این خودرو برای تجربه‌های هیجان انگیز طراحی شده است و قرار است گروه بهمن آن را وارد و عرضه کند.

طراحی نتا GT شبیه ماشین‌های فضایی است که تنها ۱۱ تا ۱۴ ساعت نیاز دارد تا شارژ شود. ایرودینامیک در طراحی این خودرو یک اصل است که طراحان آن مو بو مو خود را ملزم به رعایت ان دانسته‌اند. همچنین یک نمایشگر بزرگ جلوی راننده طراحی شده تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشد و وضعیت خودرو را لحظه به لحظه رصد کند.

نسخه پایه نتا جی تی از یک موتور برقی مغناطیس دائم سینکرونیزه به قدرت ۱۷۰ کیلووات و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن. متر نیرو می‌گیرد و تا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد.

اتوبوس بین شهری بهمن؛ لذت سفر دور ایران
بهمن برای اولین بار اتوبوس بین شهری خود را در شیراز معرفی کرد. با معرفی این محصول شرکت اسنا علاوه بر تولید اتوبوس شهری وارد بازار اتوبوس بین‌شهری نیز می‌شود.

اتوبوسی با موتور CUMMINS با حجم ۶۷۰۰ cc سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، ترمز اضطراری، ترمز هوشمند، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران از قبیل مانیتور و پورت شارژ اختصاصی برای هر نفر ذکر کرد.

نمایشگاه خودروی شیراز از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در محل ۱نمایشگاه‌های دایمی این شهر برگزار می‌شود.
منبع: خبر خودرو

ارسال نظر